Gå til innhold

smokk med paa sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal dere ha med en smokk til babyen paa sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men kommer bare til å bruke den dersom det er behov for det og ammingen er kommet i gang.

Skrevet

Jeg tror de sier at de skal ha pupp hver gang de har sugebehov de første ukene, ihvertfall de første dagene.

Skrevet

ja, jeg har jo ogsaa hoert det. derfor jeg ble saa usikker. de skal kokes ikke sant?

Skrevet

Jeg kommer til å koke dem ja, først når de er over året bare skylder jeg dem før førstegangs bruk. Det er lurt at ammingen er skikkelig etablert før man prøver å gi smokk, men om ammingen går på skinner med en gang og babyen har "kosesugebehov" er det greit med smokk slik at en slipper å bli sår!

Skrevet

har pakket ned det jeg ja.

Skrevet

Vel, "De" sier så mangt...Ta med en smokk for sikkerhets skyld, er min anbefaling. For hvis din baby har et ekstremt sugebehov, og da mener jeg ekstremt, så er den smokken gull verdt. Du trenger litt søvn og det er begrenset hvos blødende brystvorter du orker...snakker av erfaring:-)

Skrevet

takk, jeg har da kokt en smokk og pakker den ned i tilfelle. saa faar jeg se om det blir bruk for den eller ikke. :)

Skrevet

Det er ingen vits. De gir ikke smokk vanlig vis de første dagene, og vis det blir behov for det, så har de på sykehuset.

Skrevet

jeg tok me smokk 1 gang jeg fødte, å d var lurt..gutten min hadde enormt sugebehov hele tiden for å si d slik..kommer nok til å ha d me denne gang oxo..

koker fortsatt smokkene før jeg tar de i bruk til poden på 22 mnd:)

Skrevet

Sorry dumt spm, men kjøper dere sillicon eller latex smokker til å brukes i starten?

Skrevet

jeg har baade silokon og latex jeg tydeligvis. maatte jo sjekke :) mam smokkene er latex og ortodentsmokkene er silikon. hva er forskjellen?

Skrevet

Jeg har smuglet inn smokk til begge mine to første. Barnepleierskene likte det ikke, men jeg var glad for at jeg gjorde det. Guttene ble fort tilvendt smokken, og

de fikk mat til faste tider. Ikke bry dere om at barnepleierskene blir sure for at dere gir smokk: det er tross alt deres baby.

Skrevet

latexsmokken er mykere enn silikon. De nye ortodentsmokkene er flatere og mere oppoverbøyd i tuppen, skal vist hjelpe på riktig tannstilling....

Skrevet

Ja jeg ska ha med..

Er ikke alle sykehus som gir smokker nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...