Gå til innhold

Skremmende opplevelse=/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 8 uker er så hard i magen, så han trykker veldig. Her om dagen så begynte han og trykke rett etter at han hadde spist. Da gulpa han så det kom både ut munnen og nesa.. Han har gjort det før, men denne gangen så lå han på stellebordet, og jeg så at han ikk fikk puste! Han fikk kulerunde øyne og veiva veldig med armene.. Det var så ekkelt! Fikk reist han opp og da klarte han og trekke pusten igjen.. Men det var skremmende.

Hva hvis han hadde gjort dette om natta? Hadde han klart og trekke pusten selv når han ligger på ryggen? Er jo ikke sikkert vi hadde hørt det..

Kan barn drukne av sitt eget gulp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, godt at det gikk så bra! Det oppleves som veldig skremmende, ja...

Jeg har jo hørt fra eksperter at de ikke skal kunne drukne av eget gulp. Men jeg har ofte opplevd det samme som deg; at babyen pga f.eks. raping har fått gulpet "i halsen" og ikke fått puste.

Derfor legger jeg ham alltid litt på siden hvis han skal sove rett etter å ha fått mat. Vet ikke om det hjelper, men det virker litt tryggere for meg. Og jeg passer på å rape ham godt etter hvert måltid. Og jeg lar ham ikke ligge ubevoktet nå når han er så lite... Men som du sier: hva om det hadde skjedd om natten? Ekkelt å tenke på.

Håper noen vet mer om dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...