Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 nå er det bare 2uker siden fødselen,så blør enda,men jeg blir så kjempesår akkurat der hvor binde sitter mot trusekanten,er skikkelig rød og øm. Noen andre som er plaget med dette? Har så å si aldri brukt bind,bare tamponger,men har hørt man ikke skal bruke tamponger før man får mensen igjen.. noen som vet om jeg kan smøre noe på eller hva jeg skal gjøre,blir sprø snart,gjør jo vondt å sitte
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 KJøp libresse i gul pakke. Gedigne men myke og behagelige. Vet ikke om noen salve desverre.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 jeg blør nesten ikke,og bruker de fra always,eller hva det heter..hehe..ikke inne på de navnene engang.. Kjøpte faktis feil og kjøpte libress,og er vel da jeg ble sår,de var så stive synes jeg,så måtte skyndte meg å kjøpe always igjen,men allikevel så gnikker de så fryktelig,og det gjør vondt,svir når jeg tisser også for er blitt så sår der. tro om jeg kan prøve med zink salve..?funker jo på bleieutslett..er jo nesten på en måte bleieutslett..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Hadde det hjulpet med truser som er litt anderledes?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 har prøvd det også.. både smale truser,og "tykke" truser,men ser selve bindet som gneger,er "vingen" som gneger..virker det som..meb klarer heller ikke bruke de uten vinger,krøller seg så opp synes jeg.. huff..er faktis ikke mitt første barn og hadde det slik med førstemann også,men akkurat nå virker det som om jeg ikke kan noen ting om bind..hehe:)
Salsa Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Hvis du ikke blør så mye, så prøv bind uten vinger. Da blir det bare trusekanten som er borti, og den er vel litt mykere. Hvis ikke det hjelper heller, så smør med sink-salve. Sikkert helt fint å bruke med mindre du har åpne sår. Aloe Vera salve hjelper også godt på sånne type ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå