Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Synes jeg kjenner veldig lite spark i magen (uke 18), og lurer på om det er noen som har det likens? Jordmora sa at morkaka lå på fremsiden av magen. Har to fra før og da kjente jeg mye liv på dette tidspunktet... Og da var ikke morkaka der nei.
Solskinnsjenta Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Den ene tvillingen har morkaken på fremsiden, så jeg kjenner mest bevegelse på den andre siden. Kjente lite/ingenting før uke 20. Jordmor mente at morkakens beliggenhet gjorde at jeg kjente liv sent. Nå er jeg 26+6 og kjenner masse liv litt rundt omkring =)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Så spennende med tvillinger da . Du har sikkert stor mage nå da... Mens jeg sitter her kjenner jeg faktisk en del spark og liv ned mot underlivet. Pussig Så da er det tydeligvis liv her. Har jo nesten vært litt bekymret siden jeg ikke har kjent så mye, men nå kan jeg jo bare slappe av.
SallyAnn Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Ja jeg fikk også den beskjeden, har også vært litt bekymret fordi jeg ikke har kjent noe særlig. Men hvis jeg legger meg på ryggen så kan jeg kjenne spark på sidene nå. Føles bra! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Hallo! Jeg har visst også morkaken på framsiden, og jordmor sier at det er derfor jeg ikke merker så mye aktivitet. er nå 20 uker på vei, så jeg venter jo litt på d. Men innimellom kjenner jeg litt, helst når jeg sitter veldig foroverbøyd.
Alba44 Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Morkaka mi ligger også foran og jeg kjente først bevegelse med sikkerhet da jeg var 21+0 på vei. Er nå 28+0 og det er først nå at jeg kjenner skikkelige bevegelser som syns på utsiden )) Så med morkake foran, så demper det mye av støtene fra babyen.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Morkaka mi ligger også på fremre vegg... Jeg har kjent spark i over 2 uker nå, men det er kun helt nederst i magen... Har aldri kjent det på midten av magen... Er 22+6 nå, så det er sikkert ikke lenge til de kjennes:)
Giga Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Hei! Jeg kjenner heller ikke noe liv ennå. Er i uke 19+2. Jordmora sa til meg at det trolig skyldtes at morkaka lå på fremsiden av magen - for hjertelyden var helt fin:)
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Hadde morkaka på framsida sist, og merket ikke noe før ca uke 20. Men da det kom kunne pappaen kjenne det utenpå nesten umiddelbart. Denne gangen ligger den bak, og jeg kjente krusninger inni der allerede i uke 13. Helt annerledes. SYKT stor forskjell.
Propellmamma til 2 Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 Jeg hadde det forrige gang og kjente ikke liv før i uke 21. Vet ikke hvordan dette fungerer (om den er det hver gang eller om det er tilfeldig fra gang til gang), men nå er jeg i uke 18 og har kjent liv (med sikkerhet) kun to ganger :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå