Gå til innhold

Bilder hos Fame

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var vel et par til her som tok gratis gravidbilder hos Fame. Har dere tenkt å ha bilder med babyen? Må jo ta det innen 3. juni ser jeg...lite vet de at jeg fødte for tidlig og egentlig skal ta det innen 10. mai hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Når jeg var der sjekket de ikke når Amanda var født, nei! Tok bilder på fredagen som var og skal tilbake for å velge bilde imorgen. Fotografen var veldig flink, klarte å få Amanda å smile til tross for at hun var dødstrøtt og grinete når bildene skulle tas ;-) Så det blir nok vanskelig å velge bilde imorgen!

Skrevet

Vi tenkte oss en tur, men jeg trodde jeg hadde 6 mnd på meg? Synes det står det på gavekortet? Har jeg tatt feil eller? Hadde tenkt å vente litt. Tenkte også å benytte meg av tilbudet vi fikk fra Lykkebarn, dersom vi vil ha flere bilder. Men jeg hadde tenkt å vente til hun ble litt større, så det er litt mer action liksom...

Skrevet

Jeg tenkte også å benytte meg av tilbudet vi fikk av Lykkebarn.

Får 6 bilder med hjem og det er jo kjempebra tilbud :-)

Men vil også vente til hun blir litt større

Snuppa er nok enda litt for liten til at vi drar til Fame riktig enda. Det må benyttes innen hun er 3mnd så 18 juni er deadline her i gården.

• 2 uker senere...
Skrevet

hva er dette fra lykkebarn for noe?

Skrevet

Hei,

Det er bare ett tilbud på fotografering som alle i 30+ gruppa har fått av meg på ett treff vi jevnlig har i denne gruppa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...