Gå til innhold

jeg synes det er så forferdelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kveld så gikk det med sikkert 1000liter med tårevann... jeg satt nemlig å tittet på hjemmesider av "englebarn". Jeg kan bare ikke fatte hvorfor dette skal kunne skje. Jeg klarer ikke (og vil helst ikke) prøve å forstå hvordan det føles å miste sitt eget barn. Men jeg ble utrolig berørt av å lese historier og se bilder. Dere lurer kanskje på hvorfor jeg ikke bare klikket bort siden? Ved å se på siden ,viser jeg medfølelse,og samtidig så lærer jeg noe av medmenneskene. :-)

Jeg har en sønn på 9 mnd. De 4 første mnd etter fødselen ,så hadde jeg en sterk angst for at slikt skulle skje meg/oss. Angsten sitter fremdeles i.. Det er bare ikke naturlig at små barn skal forlate oss.

Det er så forferdelig,og utrolig urettferdig! Men likevel så lærer vi noe av det også; vi må for all del glede oss over det vi har og de små tingene i hverdagen. Dagens mennesker er altfor opptatt av det de ikke har, inkludert meg selv. vi må begynne å tenke over det vi faktisk har,og kunne sette pris på det.

Jeg synes verden har blitt en kald og krigsinnstilt plass. Hva med å vise litt kjærlighet og takknemlighet?

Vi alle har vel merket hvordan dagene med våre små bare flyr avgårde. Har du noen gang satt deg ned når kvelden kommer ,og tenkt over hva barnet ditt har gitt deg bare i løpet av denne ene dagen? Et barn gir en så utrolig mye. Vi har så massemasse å være takknemlig for;-)

Det var dagens preken;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, enig, enig.

Ha en fin dag, og kos deg med sønnen din:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...