Mirakelungen Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer:) Min gikk første gangen i uke 24, andre gangen i uke31, he he har en merkelig svangerskap proppen går og hoper seg opp igjen:)
Mirakelungen Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Var proppen din blodig????? Det var ikke min... Hvis det var blodig bør du ta kontakt med føden...
*We68* Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 venter også på proppen, men etter 3 svangerskap har jeg aldri sett den eller tegningsblødning. så nå vil jeg også ha slike tegn på at bebien kommer snart. Lykke til da :-)
Som Natt & Dag Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2007 Den gikk tidlig i forrige svangerskap også, men jeg fødte til mens termin, så dette tar jeg med knusende ro. Nå har jeg gått med nedpresss, kraftige kynnere/maserier til og fra i snart en mnd. Uansett nurket har fått forbud av meg på å komme ut før tidligst 18. mai, jeg vil nyte den siste tiden min som ettbarns mor
gledeseg:) Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Hvorfor må man ringe føden hvis proppen var blodig? Jeg ble strippa på mandag og siden da har vel det meste vært litt blodig...Legen sa jeg kom til å blø litt også... Men det blir kanskje noe annet siden den gikk først etter at jeg ble strippa?
Som Natt & Dag Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2007 Det var en stor fast klar geleklump med bittelitt anntydning av gammelt blod, akkurat som for 4 år siden, det danner seg nok en ny.
Mirakelungen Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Jeg tenkte at det kunne være tegningsblødning hvis proppen var blodig, ikke farlig hcvis man er nærme termin men det var litt tidlig med fødsel for HI da hun ikke har termin før ut i juni:) Proppen kan gå uker eller måneder før fødsel..
Som Natt & Dag Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. mai 2007 Jeg går på hppige kontroller på Ahus, og har gått på svangerskaps kurs der, så vidt jeg har fått vite er det ingen grunn til å kontakte føden om proppen går. Proppen har liten eller ingen ting å si i forhold til fødsel. Man skal selvfølgelig ringe om man føler seg redd/bekymret eller har smerter/ubehag, men det at selve proppen går er helt ufarlig, og om den går for tidlig, vel da lager kroppen en ny.
Mirakelungen Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Ja du må bare knipe igjen:) det er litt for tidlig enda... Lykke til med kniping, ser ut som at det er blitt vanlig med kniping for tiden. Jeg skal knipe til 25 mai jeg da...
gledeseg:) Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 Skjønner, skjønner=) He,he, Tristane! blir spennende å se om gutten er så veloppdragen allerde da, så han holder seg i mgen til hvertfall 18 mai;p Får jo håpe det!! Lykke til=)
Som Natt & Dag Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. mai 2007 Tviler sterkt på at det er fødsel på gang, og nei dette var definitivt ingen tegningsblødning , bare en stor ekkel geleklump
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #14 Skrevet 3. mai 2007 ja. er dette noe man gratulerer for eller?? i så fall Gratulere. jeg gleder meg til min går. da veit jeg at jeg er et skritt nærmere å se gutten min. jo dette er definitivt noe man gratulerer for! GRATULERE kjempe masse fra meg og sparke kongen inne i magen!!!!!!!! :)
Som Natt & Dag Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 3. mai 2007 Jeg kniper det jeg kan, på kontroll for en uke siden sa legen etter UL, 'Fru Andersen du er fødeklar, så nå får du knipe godt igjen' Jeg ble ganske så paff og lamslått, litt skummelt å bli betegnet som fødeklar i uke 33.... Han tvilte sterkt på at jeg ville gå til termin, fikk beskjed om å ha baggen og babyutstyret klart, for sansynligheten for maibaby var stor. Det blir noen spennende uker fremover, får se om jeg eller nurket er den staeste av oss, hehe
Som Natt & Dag Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. mai 2007 Hehe takk, jeg ser ikke på dette som noen 'milepel', men et tegn på at kroppen min forbreder seg, og det er jo en fin ting. Men takker for gratulasjoner alikevel
Mirakelungen Skrevet 3. mai 2007 #17 Skrevet 3. mai 2007 He He har vært fødeklar lenge jeg også, men nå har jeg faktsik sprengt mange grenser, lurer på om vi går over tiden og de må sette i gang fødselen:) Huff nei, vi får håpe vi slipper det. Det er slitsomt å vite at man kan føde innen kort tid, det blir en evig laaaang svangerskap da:) Vi skal bare nyte det flotte været, du kose deg som 1-barns mamma og jeg tre:) til noe skjer...
Som Natt & Dag Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #18 Skrevet 3. mai 2007 Jeg håper vi slipper å gå på overtid, det høres så slitsomt ut, men nå har du sagt at jeg ikke kommer til å få gå over termin pga svangerskapsdiabetesen, men så lenge nurket bare er normalt stor, så vil jeg gå til han er klar. For en tid tilbake var jeg lut lei av hele svangerskapet, men etter å tilbrakt en natt på føden innså jeg at definitivt ikke er klar for å føde, hehe. Nei, jeg vil bare nyte denne siste tiden mens Lillegutt ennå er enebarn. Er jo utrolig deilig at bekkenet stabiliserte seg de Nurket snudde seg og la seg godt ned for ca 10 dager siden.
doble Skrevet 3. mai 2007 #19 Skrevet 3. mai 2007 Lurer bare på noe jeg... Er det sånn at man ikke kan ha sex når proppen har gått? Merket aldri noe til min sist..
Som Natt & Dag Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #20 Skrevet 3. mai 2007 Jeg tror ikke det er noe problem å ha sex, vi skal i allefall fortsette som normalt om lysten og energien melder seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå