Gå til innhold

Flere som ligger under den rød streken på helsekortet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ligget akkurat på streken hele veien,men nå de to siste kontrollene så har det stupt så nå ligger jeg under;o(

Flere? Det er ikke så veldig mye under da,men nok til at jeg tenker litt på det..

HVa er deres mål nå og hvilken uke er dere i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ligget under streken hver gang men, endelig idag i uke 34.2 lå jeg på streken..

Skrevet

Men det kan ha noe med fostervann o.l og gjøre også ikke sant?

Det er ikke nødvendigvis vekstavvik på babyen?

Skrevet

Det kan også være at hodet til babyen har lagt seg lengre ned i bekkenet. Såvidt jeg har forstått vil da SF målet gå litt ned. Det var i hvertfall argumentet til min jordmor da SF målet plutselig lå under den røde streken.

Skrevet

Nei det har ingenting med vekstavvik å gjøre, dessuten ligger vi jo under normalen forsatt. Jordmora mi har stresset nore forferdelig med magen min, siden den er så liten tror hun at jeg har en liten unge, Sannheten er at dette er fjerde svangerskap og jeg har ALDRI hatt så stor mage med noen andre, og har forsatt 6 uker til termin. Har vært på ulog der sier de at ungen har normal vekst ( da lå jeg under streken)

Skrevet

Ok..

Legen sa at han skulle se det an på de neste kontrollene,han ville sende meg på ul vist det fortsatte sånn..Skremmer meg litt! Han sa at det kunne ha noe med vekstavvik og gjøre:/

Men babyen min ligger med hodet laangt ned og har gjort det en stund også,så kanskje det er derfor;o) Håper det!

Jeg er i uke33 nå.

Skrevet

Ja jeg ligger også under den røde streken.. Ikke bare under streken men også utenfor/under det grønne feltet rundt streken...

Legen min virket ikke bekymret i det hele tatt og har ikke nevnt noe om vekstavvik... :)

Skrevet

Samme her...jeg er i uke 35...skal til jordmor imorra, så da får vi se om det er noen forandring...men hodet på babyen min var ihvertfall festet..føler magen har blitt større under...men lik fra siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...