Gå til innhold

brystpumpe


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvor mange skal kjøpe brystpumpe før fødselen???? manuel eller elektrisk??? noen gode erfaringer???? hmm.. funderer litt på detta......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk en elektrisk etter min søster.. hun har vært veldig førnøyd med denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg visste heller ikke hva jeg skulle kjøpe... på kurset sa de at det er veldig anbefalt å ha en pumpe hjemme. Jeg kjøpte rett og slett avent isis Q for den kan både brukes elektrisk og manuelt. En begynner manuelt og når en har funnet tempoet sitt trykker en en knapp og alt går av seg selv etterpå... jeg syntes det hørtes grei ut, da kan jeg velge fra gang til gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1255 kostet den. inneholdt to flasker med sutt, lokk, adapter til å lade og alt var pakket inn i en stabil veske :-) Jeg syntes det var verdt pengene. Kjøpte det på en barnebutikk i kristiansand. Renes og flere apoteker har den også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Medela mini electric plus, hadde denne for 4 år siden og var kjempe fornøyd med den. Veldig komfertabel pumpe, som dessuten er dobbel, kjekt å kunne pumpe begge brystene samtidig (eller bare ett om man ønsker.

Pumpen kostet 1099 på Babyshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også den doble til Medela. Kjempefornøyd!! Har prøvd de fleste. Dette blir jo mitt tredje barn. Har mye melk og da er ikke alle å anbefale. F.eks den minste til Medela. Den kveler du, hvis du har mye melk. Dvs. at de går i stykker. Det kommer visst melk inn i maskinen. Men den doble til Medela tåler mer. Også lettere å få mer melk i flaska. Du benytter deg av refleksen som kommer i den andre puppen når du melker en side. Så det går mye raskere og noen opplever å få ut mer melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal låne en Avent Manuell pumpe av søsteren min... Veit iallefall at hun var veldig fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...