Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen min hadde spor av blod i bleien sin i dag tidlig. I går ammet jeg han kl halv seks. Da han skulle legge seg kl halv åtte ville han ikke ha noe pupp i det hele tatt og hylte seg i søvn i armene mine. Så sov han til halv åtte i dag tidlig. Dvs 14 timer uten mat. Kan det ha en sammenheng med urinen? Synes det er litt ekkelt.. Formen virker grei nå, og ingen feber.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Jenta mi hadde blod i urinen tre ganger på to uker. Men så kom det ikke mer. Det var lyserødt og ikke så veldig mye. Ringte helsestasjonen, men de visste ikke mye. Mente det kunne være salter men om det kom mer skulle jeg gå til lege. Nå hadde jeg tilfeldigvis legetime noen dager senere. Hun ønsket ta en urinveisprøve for sikkerhetsskyld, men pga laboratoriet-problemer rakk vi ikke. Hun sa at det mest sannsynlig ikke var noe farlig, det var bare for å være på den sikre siden. Men tulla viste ingen tegn til vondt, og det kom heller aldri noe mer blod. Se det an noen dager om det kommer mer, jeg var hos lege ca 1,5 uke etter første gang. Og hun hadde det tre ganger på morgnenen. Hun var 9-10 uker.

Skrevet

takk for svar! Nå skal han å få vaksine i dag. Har ringt hs. Hun bad meg ta med bleien, og så ville de ta en prøve av han. Sikkert for å utelukke infeksjon før han får vaksine. Er jo ikke noe særlig å få vaksine om han er syk i tillegg. Men er jo godt mulig det bare er slik som jenten din hadde :)

Skrevet

Lykke til! Uansett er det godt å få det sjekket. Ekkelt å være bekymret for dem! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...