Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Da er jeg 4 barns mor jeg også. Maiken ble født for 3 uker siden, den 11.april, med planlagt ks. 4,1 kg 50 cm og 38 i hodeomkr. Helt perfekt. Å gjennomgå ks var en kjempefin opplevelse. Var og er i kjempeform. Brukte smertest i 2 dager etterpå.

Maiken er helt utrolig snill. Sover godt om natta også. Får mat en gang på natt. Har opplevd to netter med mating to ganger. Gir flaske jeg da. Synes det er helt greit. Greit jeg er brystfager, men noen melkemaskin er jeg ikke. Var ikke det til de andre heller.

Nå våknet lille nurket... Må begynne å ordne meg. Skal være med mamma i et møte kl.13.

Vi snakkes........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann så gøy å høre fra deg,har tenkt mye på deg !

Gratulerer så mye med vesle /store Maiken,så flott at du fikk en fin opplevelse av keisersnittet :0) hadde absolutt valgt det igjen selv etter de fødslene jeg hadde.

Hvorfor kave med amming når det bare er styr? Nei,godt det finnes flasker sier jeg ! Selv holder jeg på med å slutte å amme,skal til syden i ei uke i juni sammen med mamma og søstra mi,og siden Marius ikke skal være med så må jeg slutte å amme.

Er egentlig lei hele amminga for han har fått to tenner som han bruker flittig.Er til tider lillablå på brystvortene :0(

Er det ikke deilig å endelig ha kommet til mål vel :0)

Tipper de store koser seg med lillesøster nå.

Er ikke så ofte på msn nå,har vært mye alene mamma for gubben er å jobber både her og der.Nå er han i Molde,neste uke i Ålesund,men etter neste helg roer det seg endelig ned å vi får ett familie liv igjen.

Kjempe koselig å høre fra deg og Gratulerer nok engang :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...