Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ligger i vogna? Det er 12 grader ute og sol, jeg bor i Oslo..Jeg blir usikker jeg. Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok det ut fordi hun ble så varm. Sover bedre uten synes jeg. Det sies jo at man kan bruke skinnet hele sommeren igjennom om man ønsker. Men helsesøster sa som jeg erfarte, at endel barn ikke tåler ull like godt og har ikke den gode nytte effekten av skinnet. Se an barnet ditt, ingen av delene er feil eller riktig.

Skrevet

Jeg hadde absolutt ikke tatt det vekk i bare 12 grader. Et skikkelig (kortklippet) lammeskinn regulerer varmen også på de varmeste sommerdagene og kan med fordel brukes hele året - da ligger babyen oppå en slags luftmadrass. :)

Skrevet

Jeg har lammeskinnet i enda. Tar heller på litt mindre klær. Men skjønner ikke helt det med å bruke lammeskinn om sommeren. Det heter jo at det skal regulere temperaturen, men mine har blitt kokvarme! Bare prøv å ha det i senga når det er 25 varmegrader:)

Skrevet

Jeg har samme erfaring som deg. De blir kjempevarme! Jeg har tatt ut mitt jeg, virket for ubehagelig i varmen.

Skrevet

jeg ville vurdert det utifra varmen på barnet ditt. Noen barn blir fort varm andre barn trenger mere klær osv. for å holde varmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...