mammatør Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 som ligger i vogna? Det er 12 grader ute og sol, jeg bor i Oslo..Jeg blir usikker jeg. Noen råd?
Mammasin Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Jeg tok det ut fordi hun ble så varm. Sover bedre uten synes jeg. Det sies jo at man kan bruke skinnet hele sommeren igjennom om man ønsker. Men helsesøster sa som jeg erfarte, at endel barn ikke tåler ull like godt og har ikke den gode nytte effekten av skinnet. Se an barnet ditt, ingen av delene er feil eller riktig.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Jeg hadde absolutt ikke tatt det vekk i bare 12 grader. Et skikkelig (kortklippet) lammeskinn regulerer varmen også på de varmeste sommerdagene og kan med fordel brukes hele året - da ligger babyen oppå en slags luftmadrass.
3gounger Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har lammeskinnet i enda. Tar heller på litt mindre klær. Men skjønner ikke helt det med å bruke lammeskinn om sommeren. Det heter jo at det skal regulere temperaturen, men mine har blitt kokvarme! Bare prøv å ha det i senga når det er 25 varmegrader:)
sirkelkatten Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har samme erfaring som deg. De blir kjempevarme! Jeg har tatt ut mitt jeg, virket for ubehagelig i varmen.
noegodtivente Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 jeg ville vurdert det utifra varmen på barnet ditt. Noen barn blir fort varm andre barn trenger mere klær osv. for å holde varmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå