Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ka e d som skjer bak i halsen min,koffør hold eg på å kveles kvær gang eg sovne.umulig å sove da.e eg så heldig å få litt søvn,snorke eg som en gris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje fordi du legger deg ned og livmoren presser lungene oppover. Prøv å stable puter. Verdt et forsøk ihvertfall! Jeg får sure oppstøt hver gang jeg legger meg ned, og nå er jeg så dritt lei!

Skrevet

Jeg sliter også med søvnen. Føler det ikke lenger er plass til luft der nede og får kvelningsfornemmelser når jeg legger meg ned (av og til får jeg sove liggende, men det er alltid på siden). Jeg stabler puter og sover i halvveis sittende stilling. Det blir ikke noen lange netter med dyp søvn, for jeg våkner mange ganger per natt, men det er bedre enn ikke å sove i det hele tatt. Skal bli så herlig med permisjon og slippe å slite med dårlig samvittighet for jobben man sliter med å gjøre om dagene etter slike netter!

Skrevet

men d e akkurat som at drøveln eller nåkka e førr stort førr halsen,og tette tell når eg hold på å sovne og musklan slappe av.merkelige greier.

Skrevet

Ta deg en tur til legen eller JM hvis du er i tvil. God bedring, og håper du får sove godt igjen snart. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...