Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Jeg sliter skikkelig med falske rier.. har hatt det i over to uker i strekk nå. Jeg er psykisk og fysisk utslitt, føler ikke jeg klarer mere. Har ennå tre dager igjen til termin. Jeg har også svak svskapsforgiftning. I dag skal jeg til lege, og ha med urin prøve, vet at hvis proteinen i urinen stiger, settes jeg i gang. Jeg tankte om jeg kanskje tok en liten dråpe eggehvite i urinen, ville det skje noe i dag? Hva tror dere? Ver så snill hjelp meg, jeg er så sliten at det finnes ikke ord..
Singelmamma og banden Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Ikke ha noe i urin, det kan være noe annet enn de undersøker, eggehvite er et uttrykk for proteiner i urinen... Jeg ville ha lagt frem situasjonen på en rimelig klar måte for legen. Og har du svak svangerskapsforgiftning og bare tre dager til termin er det faktisk godt mulig du får det, siden sv skaps forg er farlig både for mor og barn.
77modell Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Fortelle heller om fortvilelsen din! Si du er dødssliten. Tror ikke du blir satt i gang pga svak svangerskapsforgiftning, men heller pga totalsituasjonen din! Derfor hadde jeg fortalt om hvordan du føler det selv.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Tusen takk:) Skal på føden etterpå å sjekke for åpning, da kan det hende de hannviser meg til en psykolog som kan hjelpe meg igjennom den siste tiden. Jeg vil så gjerne bare slippe å komme lenger ned en jeg allerede er.. Vil glede meg over barnet jeg venter, ikke grue meg som jeg har begynnt å gjøre, siden jeg føler at kreftene til å være mor ikke er der lenger.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har prøvd flere ganger, det eneste de vil gi med er en sovedose... men jeg føler selv at det ikke er aktuelt for meg.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Hva må jeg si til psykologen så han kan hjelpe meg å bli satt i gang?
Mirakelungen Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Huff blir nesten deprimert, er du langt på vei da???? Det er jo masse arbeid med en prematur unge har du tenkt over det da? amming, gulsott, lunger osv?
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Hallo-hun har tre (3) dager igjen bare....
Mirakelungen Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Ok, ja det stemmer jo så det nå... Da kan jeg ikke skjønne at dem ikke kan sette i gang fødselen, snakk med jordmor/lege om dette så ordner det seg sikkert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå