Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Hva slags mødre er det egentlig her inne? Synes det bare blir verre og verre. Har omtrent ikke vœrt aktiv siden BIM-tida, men fra i dag av skal jeg sette fullstendig stopp, det er jo nesten ikke mulig å styre unna de sinnsyke innlegge. Og slutt for guds skyld og diskutere amming vs flaske. Et intelligent menneske ville da ikke holdt på på denne måten. Er dere stolte av å vœre dumme eller? Begynn heller og diskuter hvor synd det er for barna å ha så dumme mødre. De er tross alt uskyldige. Synes du JEG er dømmende?? (for jeg vet jo at jeg vil få den slengende ;-)))))) Jeg dømmer ingen spesiell person eller gruppe. Jeg dømmer bare en stupidity som er så enorm her inne, at den ville ha sjokkert enhver normal person utenfor dette forumet.
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Den betegnelsen du kommer med er gjeldende for så MANGE andre tema her inne også. MM vs MME er bare dagens (sånn ca en gang per mnd) En annen dag er det en eller annen IDIOT som har en unge som er tidlig ute, herremin, ungen får ikkeutvikle seg normalt +++, så er det fast føde vs fullamming, så er det voksi eller ikke i 20+ og stekende sol, så er det noe nytt, alltid noe og det er noen, godt gjemt bak anonymknappen som selvfølgelig klarer å lire av seg noe slik at det blir full "krig" her inne igjen... At vi er voksne mennesker med et stort ansvar (et helt barn! minst) skulle man fra tid til annen knapt tro! Men, til både mitt, og mange andres forsvar, underholdningen på disse siden er på sitt beste når usaklighetene hagler...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Jeg er så enig med deg HI!! Var masse på BIM når jeg var gravid,der var det en masse koselige gravide damer som støttet hverandre og ikke sånn drittslenging sånn som her! Jeg gidder ikke være her inne lenger fra nå av,for hva er vitsen? Man kan hverken skrive eller svare på noe før det er drittslenging og krangling. Det er det verste synes nå jeg. Og lurer jeg på noe spør jeg heller venninner enn å skrive innlegg her lenger,er jo ikke noe koselig stemning her inne akkuratt. Hvorfor kan ikke folk godta hverandre som de er da?Godta at folk er forskjellige,uten å måtte rakke ned på hverandre enten de ammer,gir mme, begynner med grøt tidlig eller seint.Og hvem har har rett til å kalle hverandre gode og dårlige mødre?! Herregud dere kjenner jo hverandre ikke!! Skulle tro vi gikk på barneskolen hele gjengen! Skjønner virkelig ikke vitsen med å holde på sånn,vet at ikke alle er slik,men synd at noen ødelegger for alle.
belli72 Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Jeg lar meg ikke irritere, men ser på det som et sosiologisk studie av noen norske mødre.... Interessant er det i alle fall! Av og til kan det være moro å diskutere, men da nivået er rimelig lavt, er det som regel ikke verdt det. Når det er sagt, så er det mange fornuftige og hyggelige mødre her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå