kaur *har født!* Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Hei. Har tenkt å be om å bli sykemeldt 50% eller noe. Er usikker om jeg må vente til jeg skal på kontroll, eller om jeg bestiller time hos fastlegen min. - Jeg har ikke gått til fastlegen i det hele tatt i dette svangerskapet, så han vet knapt at jeg er gravid. Har brukt privatklinikk med gynekolog og jordmor. Noen som vet?
alvis Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Jeg hadde bestilt tid til den private gynekologen du gått til hvis jeg var du. Det er lettest.
mamamaria Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Jeg går også til gyn og jordmor, og har ikke vært til fastlegen under svangerskapet, så tror heller ikke hu vet jeg er gravid. Jeg var/er så ekstrem trøtt at jeg også måtte be om sykemelding og ringte min gyn for å spør hva dem syntes, om jeg skulle ringe fastlegen, men fikk time hos gyn heller og han skrev sykemelding etter å tatt noen tester.
kaur *har født!* Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2007 Takk for svar :-) Jeg var hos gynekologen tidligere i svangerskapet og fikk 50% sykemelding for trøtthet. Det var kun fordi jeg ikke fikk time hos fastlegen... Det var ikke noe problem. Men jeg føler at det er litt ubehagelig å gå til legen kun for å få sykemelding...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå