Jordbær1975 Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Hei! Jeg hører egentlig til på 1.trisemester, men lurer på om dere kan anbefale meg en flink gynekolog i Oslo som kan følge meg opp i svangerskapet? Jeg har ikke lyst til å benytte min fastlege til dette.
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Hei, jeg har alltid brukt Majorstua Klinikken i Oslo, den er privat da, og koster så klart, men jeg er veldig, veldig fornøyd med de..... Lykke til.... Men du trenger ikke å la fastlegen være den som følger deg opp, du kan evt velge å bruke en annen lege på legekontoret, eller bare bruke jordmor, jeg kommer mest sannsynnelig å kun benytte jordmor etter min ordinære UL som jeg skal til 1. juni.
miss_chica Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 man pleier å ha oppfølging på den helsestasjonen man tilhører. vil du ikke dit heller? helsestasjonen er for de som er gravide og følger deg også opp etter du har født. min er jordmor på ullevål i tillegg, så jeg synes det er veldig greit =) hvis ikke har jeg hørt om en bra gynekolog på byporten og volvat da, men trenger ikke gå til gynekolog i det hele tatt. min jordmor sa man ventet med det til etter fødselen etter nye regler. og det er helt ok for meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå