Singelmamma og banden Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Nå er jeg 9 hele dager på overtid, og nå er det like før jeg sprekker her! Tror ikke jeg har vært så lei av å vente på noe noensinne tidligere! Håpet at det skulle skje igjen i natt, men neida - de maseriene ga seg da også. Hodet er nå festet og alt er klart, og det presser nedover og jeg har vondt i ryggen! Andre på overtid?
katjasofie fått lille nurk Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 jepp jeg er her enda. hadde at håp om å bli satt i gang i dag men nei =(
Singelmamma og banden Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 Heisann! Du har ikke sluppet enda du heller nei. Så kjedelig dette er, å bare gå og vente. Fikk gjort litt etter at ungene dro på skole/bhg i stad, men ryggen klarer nesten ikke noe lengre, kanskje ikke så rart med den digre klumpen midt på foran... ;-) Jenta mi på 3 år har også begynt å mase om at nå må babyen komme snart. Jeg klarer ikke bøye meg lengre heller, og det var et ramaskrik da det ble storesøster som hjalp henne med skoene, og ikke jeg... Ja ja, trassalder og fødsel på samme tid, snakk om nydelig timing! Men det går vel det også. Jordmor reiser bort nå, så jeg har fått beskjed om å ringe legen på mandag om ikke noe er skjedd (13 dager over da) og få han til å henvise meg til sykehuset for en overtidsvurdering. Men nå synes jeg baby har venta lenge nok!
katjasofie fått lille nurk Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 hei =) godt at vi er 2 da som ikke har fått.... hehe.... Den fullmåne teorien er bare tull er jeg sikker på =) hehe... Kjenner til den masingen.. Har selv ei på 3 år som også gjør det... Det er jo ikke så lett å skjønne det da, men du..... Har du fått spørsmål fra din 3 åring om hvor babyen kommer ut fra??? Jeg ble litt paff ja.... Hadde ikke trudd at det spørsmålet skulle komme før om noen år =)
Singelmamma og banden Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2007 Nei jeg har ikke fått spm om det... Storesøster på 6 år har fortalt henne at babyer kommer ut rumpa, men storesøster måtte ut magen fordi noen må det.... Så den biten er grei. Jeg synes det er vanskeligere når eldste jenta sine venninner spør hvordan babyen kom inn dit jeg da... Hm, et slikt "spør mamma eller pappa" er fint å kunne si da... ;-) Og ja, det med fullmåne, alle sier det men ingen av mine er fullmånebarn. Det eneste som er sikkert der er at ved neste fullmåne har jeg i alle fall født! ;-)
katjasofie fått lille nurk Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 hehe såpass =) det er ikke lett med disse spørsmålene men har heldigvis ikke fått så mange enda, men regner med at dem kommer etterhvert... Ja sant det ved neste fullmåne har vi no fått vårres små ut.... Det er heldigvis ikke så mange dagene til..... Kanskje jeg i morra =) Skjønner ikke dette med at man skal gå 14 dager over helt sykt synes jeg... det er jo ikke helt trygt heller da...
gledeseg:) Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Hei på dere, jenter!! Er her enda jeg også, selvom jeg satsa hardt på fullmånen=/ Men ser at i forhold til dere så har jeg ikke rett til å klage enda=) Her er alt vel, men mye som tyder på at tinger på gang, så får vente å se om det er kroppen min som tuller med meg og at jeg skal gå slik til de setter meg igang, eller om legen min får rett i at jeg føder innen imorgen;p
2 gutter og 1 jente Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 jeg er her jeg ogsaa. vaaktnet i morrest og bestemte meg for aa rydde og ordne med babysenga. faa den inn paa vaart rom(den har vaert midlertidig plassert i et annet rom frem til naa) ved siden av senga vaar. Pakket denna sykehusbagen og ropte ut saa hoeyt jeg kunne at naa maatte han komme. men...tror ikke denne karen hoerer paa meg i det hele tatt! hahaha i morrest fant jeg ogsaa ut at herreundertoey er MYE mere behagelig enn dametruser, saa i dag spaserer jeg stolt rundt i gubbens undertoey! hihi
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Får komme inn til dere jeg også da, er 5 dager på overtid i dag. Og føler meg i tipp topp form, ingenting som tilsier at det er noe på gang... Begynner å bli litt utålmodig nå, men han kommer når han kommer håper jeg;)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 er på overtid her også..kun en dag enda.Men blir nok noen flere ja.Føler at mange som har termin etter meg har født no..går bare og venter.Men bra at det er flere her som er på overtid..hehe.Må vel bli vår tur snart nå også.
2 gutter og 1 jente Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 ja, syns alle foeder naa jeg. har begynt aa stusse paa om hele svangerskapet bare er innbilt...derfor ingen unge kommer ut!
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 Hei! Den fullmånen var bare bullshit altså...hmm.. Ikke et eneste tegn på at det skjer noe heller. Gruer/gleder meg til i morgen, da skal jeg på overtidskontroll og håper de starter fødselen. Men det er litt skummelt også da..hadde liksom håpet at det skulle starte av seg selv. (men jeg trodde at jeg skulle føde før termin også..haha) Vil ikke dra hjem fra sykehuset uten baby i allefall
2 gutter og 1 jente Skrevet 3. mai 2007 #13 Skrevet 3. mai 2007 Nei, ikke la de sende deg hjem. Jeg skal trygle og be paa tirsdag om at de maa gjoere noe. jeg lenker meg fast til sykesenga om saa skulle vaere....(om jeg kan finne kjetting som rekker rundt hele meg)
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #14 Skrevet 3. mai 2007 De kan da ikke gjøre det? Jeg har gått 13 dager over i morgen...? Hmm..nei jeg blir der (tar med kjetting)
2 gutter og 1 jente Skrevet 3. mai 2007 #15 Skrevet 3. mai 2007 ja, det er klart du blir satt igang. men er jo ikke sikkert det starter med en gang...om jeg har forstaatt det riktig? uansett. ta med bagen din og si at du flytter inn!
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #16 Skrevet 3. mai 2007 Er ikke sikkert det starter med en gang nei.. Lov å håpe så klart :) Lykke til på tirsdag til deg
2 gutter og 1 jente Skrevet 3. mai 2007 #17 Skrevet 3. mai 2007 takk takk! og massevis av lykke til deg. du vil ha babyen din foer helga er over du! tenk saa fint set skal bli!
EGFO Skrevet 3. mai 2007 #18 Skrevet 3. mai 2007 Jeg er også på overtid. 12 dager i morgen... Skal på overtidskontroll på kk da, og er veldig spent på hva som skjer. Jeg orker bare ikke å bli sendt hjem igjen for så å måtte opp der på mandag for å bli satt igang.... Jeg er ganske sikker på at ikke denne beibisen min kommer naturlig heller... Sist ble jeg satt igang og det tok tre døgn før gutten min ville ut. Så det er ikke bare kjekt å bli satt igang... Men nå er jeg så drittlei!!!!
2 gutter og 1 jente Skrevet 3. mai 2007 #19 Skrevet 3. mai 2007 tok det saa lang tid? oi, han satt godt fast gitt. Lykke til begge to i morgen!
Singelmamma og banden Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #20 Skrevet 3. mai 2007 Jordmor lovte meg i går at dersom baby ikke var ute innen mandag skulle ho sende meg til sykehuset for overtidskontroll og vurdering. Så da blir det vel kjetting på meg også, drar ikke derfra uten babyen utenfor magen! Håper det blir no i kveld/natt, venninnen min som jeg har lyst til å ha med har eneste barnefrie natt denne uka akkurat i natt :-) Og 4 mai er den enste dagen igjen før 12 mai der baby ikke kan komme på noen annens bursdag (travel mai...). Men ingen ting tyder på at noe skjer, bare de samme gamle maseriene.... Sukk! Men håper dere har hatt en fin dag jenter :-) Jeg prøvde maratondag i går, men det hjalp ikke meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå