Gå til innhold

Hvem er med på trilletur i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nydelige trille-været for tiden da! Jeg er klar for en trilletur i dag. Maja har sovet litt lenge i dag, og tok første duppen sin først nå. Håper den blir såpass kort at hun er ferdig med mat og bleieskift, og at hun er litt trøtt igjen til vi skal trille. Men jeg satser på at det går bra. Får evt "hjelpe henne" med å våkne til rett tid:-)

Jeg står på Lindeberg senter kvart på tolv hvis jeg ikke hører noe annet. Ses da jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får dessverre ikke vært med i dag, skal på første barselgruppe treff. Det er jo det supre trilleværet i dag og ikke minst is-vær! Jeg blir gjerne med neste uke, om det er planer om trillings på tirsdag?

Kos dere/deg på tur, og spis en is for meg! Eller; jeg kommer sikkert til å få kjøpt meg en is før eller senere i dag.

Skrevet

Hører det også er flere som ikke kan i dag. Så da får vi prøve igjen på tirsdag! Men en is eller to skal vi nok uansett få til:-)

Skrevet

Vi skal jo til kiropraktor med Mia i dag, glemte å si ifra :-/

Men neste tirsdag er vi med! Forhåpentligvis totalt uten smerter og hyl.

Skrevet

Da satser vi på tirsdag og fint vær...

Jeg stiller til vanlig tid på brua jeg.

Skrevet

På tirsdag skal vi på 6 ukers kontrollen med Camilla så jeg må melde avbud :-(

Skrevet

Jeg skal til tannlegen (grøss) på tirsdag så jeg får heller ikke vært med:/ MEN vi sees på treff på onsdagen:)

Skrevet

Vi skal jo til kiro den dagen, så jeg må se an formen til Mia etterpå, og om vi rekker det. Men en av oss (nevner ingen navn) har jo veldig lyst på Ikea-softis, så vi skal absolutt prøve! Sender melding :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...