Ellen+to små Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Heisann! Tullene mine er nå 8 mnd (i dag, faktisk!!), og de er veldig glade i å smake på diverse mat som vi spiser. Blant annet så de på yoghurten min med store øyne ved frokosten! :-) Noen som veit når man kan introdusere yoghurt, og om det er forskjell på de ulike typene (er f.eks Biola bedre enn "vanlig" yoghurt for de minste)?
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Helsesøsteren min sa at jeg kunne å introdusere Biola yoghurt rundt den tiden Snuppa mi å ELSKER yoghurt
Lille søtnos Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer med 8 mnd! Lurte på det samme her om dagen og fant dette på din baby: http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/f_rste_leve_r/seks_m_neder/fra_morsmelk_til_andre_melkeprodukter
Lille søtnos Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Ser nå at siden er flyttet. Søk på melkeprodukter oppe i venstre hjørne så får du en artikkel om det litt ned på siden.
belli72 Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Mini her får Danone som er beregenet på barn fra 6-24 mnd. Vet ikke om yoghurten er å få kjøpt i velassorterte supermarkeder i Norge? Han elsker yoghurt!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Helsesøsteren min sa at bedre gir barna youghurt på 10 mnd gammel. Da kan du vente om 2 mnd til HI.
Harald Ripultfør Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Helsesøsteren min sa også vent til 10 mnd. Det er pga melkeproteinene som tarmene til de små ikke er helt klare for enda. Men jeg tror det finnes baby-yoghurt som er behandlet på samme måte som MME, sånn at melken ikke er farlig lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå