Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Jeg må bare si at dette været gjør godt for sjelen. Jeg formelig merker at overskuddet kommer med sola og lyset I går kveld dro vi ut på tur, Karosnuppa og jeg. Hun vil jo ikke sove likevel, så vi reiste en tur til byen og så på de store båtene. På vei hjem stoppet vi på Grünerløkka hvor snille Karofadderen hadde kjøpt is og ventet på oss i parken. Der satt vi og koste oss, i T-skjorte og shorts klokka åtte, mens Karosnuppa hoppet rundt på ett ben (trodde hun selv i hvert fall) og hilste på hunder ("ikke vov-vov mamma, HUND"), fugler og folk som gikk forbi. I'm loving it!!
Urtete Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Mmmmmm, høres deilig ut!:-) Her er det grått og kaldt... Send litt godvær til Midt-Norge! NÅ!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Enig med deg, det er deilig med vår og varme!!! Vi var på stranda i fem timer i går og det var toppen!!!! vi ble lovet godvær i dag også, men det lar vente på seg..... det er ikke fult så lett nyte tåka ;-) men is kan man spise i all slags vær.
Urtete Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Stranda du liksom! Hmfpr! Fem timer på stranda her - og du er blåfrossen! Heldiggriser! Jeg vil også ha finvær! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Så lei av dress og regnklær, nå vil vi bruke sommerbukse og kortarma! Is spiser vi anytime!
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 ja,det er noen som har det ......sol.....jeg å vil ha det !!! her trengs ikke solkrem,men rustfjerner.ikke shorts,men varmekjeldress.....hrmphr... tror du vi kunne bytte litt? vi i midt-norge får sol og varmt,mens dere får kjøla dere ned...? isbilen kommer neste helg.så deh....;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Hehehe......og da kjente jeg hvor glad jeg er for å bo akkurat her.........rene syden i forhold til dere stakkarene i midt-Norge!!! Jeg har venner fra trøndelag som har flyttet nedover nettopp pga det ustabile været dere stadig har! Eller rettere sagt stabilt ustabilt;-) Selg skiten og kom dere sørover jenter - beste tipset idag! .........selv om jeg surmuler litt om dagene fordi jeg ikke skal oppholde meg i solen, men holde meg i ro innendørs og prøve å ikke smitte flere mennesker...........uhu.....sutre putre......:-(
Little Miss Naughty Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Ååååå - jeg vil flytte hjem til Oslo nå! Er så lei regn, sludd og kald vind. Håper på kunne gå i 17. mai tog uten votter og lue. Men bare vent dere i sør det blir regn og kaldere til helgen. For jeg skal hjem en liten tur over helgen og da blir det garantert dårligere vær - med min flaks. OK - der fikk jeg utløp for min frustrasjon :-) Nyt solen og varmen og spis en is for meg.
Trollmora Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Nydelig vårvær gjør rett og slett godt for kropp og sjel! Tenker jeg rett og slett forlater plassen min og rusler ut i sola )
♥Snulder Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Det er en herlig tid vi har foran oss!! Vår og sommer og tildels høst... er bare nytelse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå