smurfen :o) Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Hei! Blir helt rørt av alle gratulasjonene, tårene triller her jeg sitter. Takk for alle fine tanker og hilsner i forbindelse med fødselen! Det er utrolig deilig å være ferdig og få det lille gullet hjem. Han er stille og stort sett fornøyd bare han får pupp. Trodde jeg kanskje hadde fått til ammingen, men ser ikke ut som vi gjør gjør det helt riktig siden jeg nå begynner å få sår. Ikke morsomt i det heletatt ! Får krysse fingrene og håpe at jeg får til teknikken slik at det bedrer seg. Må si det er rart å ha den lille tassen hjemme. Det har ikke helt gått opp for meg enda, men jeg koser meg fælt og det gjør pappaen også. Nå gleder vi oss til å bli bedre kjent med han ) "Bart" ( som pappaen kaller han frem til han får navn) Gleder seg masse til å treffe alle nye lekekammeratene sine!
Tussi og Maja Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Så hyggelig å høre at dere er hjemme og at alt er bra. Såre brystvorter tror jeg de fleste sliter med. Og det er skikkelig vondt! Jeg smurte meg med PureLan (fås på apoteket), og det hjalp veldig. Heldigvis blir man herdet etter hvert:-) Lykke til med den nye tilværelsen! Gleder oss til å møte dere!
Millapril Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer så mye igjen og velkommen hjem igjen! Det er jo alltid litt spennende å se hvordan det går hjemme med den lille, når alt er nytt. Jeg var også veldig sår i begynnelsen, har jo ikke gjort dette før. Men smurte på PureLan jeg også og den er super!! Lykke til, det går seg nok til skal du se. Jeg kløner litt enda, men vesla får mat til slutt.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Hei på deg og velkommen hjem! Vi kan alt om hvor lettrørt man blir etter fødselen, så her er det bare å slippe tårene løs. Godt å få hilsener og vite at folk bryr seg etterpå, det betyr mye :-) Ammingen går seg til, det er jeg sikker på. Den som ikke sliter bittelitt finnes ikke, det er jeg overbevist om. Vi gleder oss til å se bilde av lille Bart, ikke minst Mia hyler av glede - ja noe er det hun hyler av ihvertfall. Jeg velger å tro det :-)
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer nok en gang, med den lille aprilsmurfen din! Bart var et hakk bedre enn Buddah synes jeg, så det kan han leve med enn så lenge! Ammingen har begynt å gå seg til hos meg også. Pass på at du får luftet puppen godt etter amming, smør på med PureLan og ha veldig rene hender når du plundrer litt med ammingen.. - Betennelse er ikke godt! Jeg har også hatt god hjelp med albueskjellene som Phantomet var så utrolig grei å lånte meg.. Tenk jeg hadde min egen ammehjelp bare 150 meter unna der jeg bor! - Og nå er vi på gli. Jobber nå endelig med å få opp melkeproduksjonen. Og min lille gutt ville ikke ta puppen for inntill 2 dager siden.. Så det er HÅP. Og det går over. Jeg lover deg det! Håper dere klarer å kose dere masse! Gleder meg til å se Bart'en på treff! Matteo smilte lurt til meg når jeg fortalte om den nye kompisen sin!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Hei, Gratulerer og så kos at dere har kommet hjem. Vi gleder oss masse til å treffe dere snart.
Två små trollungar Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer massevis! Amningen går seg sikkert til etter hvert, men det er veldig vondt med såre brystvorter. Jeg måtte ty til brystskjold noen dager etter at Amanda gulpet blod (som kom fra meg, heldigvis...). Amanda og jeg gleder oss også til å møte lille "Bart"!
Bellen^2 Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer så mye aprilsmurfen og lille Bart (kult kallenavn)! Godt å høre at dere er vel hjemme og i gang med å nyte det nye livet sammen som en familie. Etter mange av og på koblinger til puppen til å begynne med ble jeg også veldig sår. Jeg brukte ullfett som jeg ble anbefalt på pasienthotellet, det fungerte men er veldig klissete. Jeg smørte inn brystvortene med mm og satt med de til lufttørking hver kveld den første tiden, til min manns store frustrasjon (se men ikke røre:) Gleder oss masse til å få treffe deg og junior på treff! Store gratulasjonsklemmer fra Sebastian og meg
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer nok en gang! Det er deilig å være ferdig og bare nyte gullet sitt hjemme ja. Jeg var også litt sår etter ammingen de første dagene, anbefaler som alle andre her å gå til innkjøp av brystvortekrem. Hjalp utrolig her i gården og etter et par dager var sårene borte og har ikke kommet tilbake :-) Jeg og Camilla gleder oss masse til å hilse på deg og "Bart" :-) Kos dere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå