Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Har ikke sovet en hel natt de siste månedene pga verk i bekkenet og hyppig vannlating. Er nå 34 uker på vei. Nå har jeg "bikket over" og har knapt sovet de siste tre nettene. Sitter bare å griner... Er rett og slett utslitt. Ringte legekontoret, men sekretæren sier jeg kan prøve å ringe etter kl 16 siden legen har pasienter hele dagen. Hva skal jeg gjøre? Daglegevakt? Finnes det innsovnings medikamenter for gravide? Er i full jobb. Kan daglegevakt sykemelde meg?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Har du ikke en fastlege da? Du bør nok absolutt sykemeldes, uten søvn fungerer du ikke lenge... En bekjent av meg måtte til slutt legges inn på sykehuset og få morfin for å få sove... Best å få hjelp før det blir så ille!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Det var fastlegen min jeg ringte, men sekretæren hennes mente hun hadde det for travelt til at jeg kunne snakke med henne. Har vært sykemeldt en gang før og da var det pga søvnmangel. Det er 2 år siden. Kjenner jeg er på vei inn i det samme.
Mamma Mirabell Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 dra på legevakta da så blir du sikkert sykemldt. tror ikke du får noen tabletter for dette for det er veldig vanlig å slite med søvn i svangerskapet, men er veldig slitsomt så ville vel rådet deg til å prøve å få en sykmld.
bokormPåOvertid Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Jeg slet med det samme, sov nesten ikke på 3 uker pga kramper i beina og restless legs. Ble sykemeldt 60% forrige uke, så nå kan jeg iallefall sove litt utpå formiddagen eller gå hjem tidligere for å hvile. Har ikke problem med beina på dagtid, så det går greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå