Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Jaja,da blir det 16 mnd mellom våre nurk;) Tenkte vi KANSKJE skulle begynne å prøve neste mnd ,men denne gangen kom det oss i forkjøpet gitt:D Uvirkelig,men gleder oss!!! )
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Å så koselig.. Gratulerer såå mye.. Blir noen år til vi skal ha 1 til, da min samboer har en atter på 4 år fra før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå