Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 ...og da snakker jeg om Facebook.com. Ikke verre enn det altså, he he... Jeg driver med dibbing og slikt innimellom på jobb og det er stort sett jobb-PCen som er i bruk hjemme også. Den andre PCen er ikke koblet opp en gang... Nå har jobben lagt inn filter og sperret facebook, akkurat som de har gjort for MSN og chatting. I grunnen helt greit, jeg fant mange av kollegene mine der Så takk for følget, da gidder jeg nok ikke å oppdatere profilen min på en stund. Og nå som jeg hadde fått venner og alt mulig!
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 ikke prøvd meg på facebook jeg.å tenker ikke gjøre det heller =) lest mye om det,og høres jo morro ut,men....jobben er vel føre var tenker jeg.litt kjedelig er det jo,at det legges inn filter,men sikkert nødvendig enkelte steder.du har ikke tenkt på å ordne msn på mobilen? hihihih ;o)
phantomet Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Du har heldigvis venner her inne også...*ler* og in real life sikkert enda flere!!! Du overlever nok! Men det var et kortvarig eventyr ja... Klem klem
Urtete Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Hehehehe det var et heller kortvarig eventyr, ja! (Guuuuuud, som jeg lurte på hva slags eventyr du hadde hatt, forresten!) Har lest om Facebook, og det er sikkert kult! Men jeg tror jeg holder meg her jeg... )
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2007 Oh yes, jeg overlever nok. Kjenner heldigvis noen greie folk både histen og pisten. Og jeg kjente egentlig at de greiene der ville ta litt tid.... Så like greit kanskje?
dritgrei hei hei! Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 eventyr og eventyr fru blom, dritkjedelig og helt uinterresant, og hva var poenget??? jeg følte plutselig at det var et utstillingsvindu, og det er det jo... så det ble kortvarig for meg også, men et eventyr var det vel knapt. du få kose deg her inne i smug, og passe deg for at det ikke blir Dibfilter på jobben din også. :-)
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2007 Jepp, utstillingsvindu er ordet! Men moro å søke etter gamle kjente fra utlandet og slikt da
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Ja, det synes jeg også:-) Morsomt å se hva folk og fe bedriver livet med:-)
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2007 Du har veldig fin side der, Klatten!! Og fy flate for et fint bilde av deg!!!
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. mai 2007 He he, ja det skulle tatt seg ut! Et lite våreventyr, du
dritgrei hei hei! Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 okei da, jeg ser det at det kan være gøy å bli oppdatert. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 Thank U;-) Det er så manipulert som det går an kjære:-) Fra spøk til alvor, det er noen år gammelt, og en superkjekk og grei venn gjorde et par grep før han sendte meg bildet kan du si;-) Det lille jeg har på min side har ikke tatt lange tiden altså, for jeg er ikke akkurat kjent for å være verken tålmodig eller utholdende:-) Men mye moro å lese når man går inn på de forskjellige profilene:-)
♥Snulder Skrevet 3. mai 2007 #13 Skrevet 3. mai 2007 Hehe.. sånn er det å være på jobb... bare arbeid, ikke noe morro;=) Der jeg tar vakter nå så har vi ikke mulighet til internettkobling i det hele tatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå