Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hjelp jeg har fått så mye hår på magen, og håret på leggene vokser i raserfart. Jeg trøster meg bare med at jeg ikke har fått bart eller skjegg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. jeg også.. så legne barten holder seg borte! så kan resten fjernes! hihi

Skrevet

Kjenner meg igjen :) Har faatt "lange"haar paa magen, dun paa brystkassen og den vanlige haarveksten lever sitt eget liv :) Disse hormonene...:)

Saa lenge mannen ikke begynner aa kalle meg Big Foot skal jeg vel takle det meste tror jeg ;)

Skrevet

jeg har ALDRI hatt et enste hårstrå på legger eller mage og nå har jeg masse:(

Er nok mye hormoner i sving ja:) Må mulignes barbere leggene for første gang mitt liv. Men hårene på magen håper jeg går bort etter fødselen.

Vet ikke om det har noe med at jeg venter gutt?

Skrevet

Skal dere ha gutter?

Jeg får ekstra dun på magen, håret sitter bedre på hodet og litt det blir litt kraftigere vekst på beina. Og jeg har gutt i magen. Hadde det sist og!

Noen som sier at det er testosteronet som gjør det. Mer mannlige kjønnshormoner i kroppen...

Skrevet

Phuh..takk for innlegget:) Så faktisk for første gang i går at de små hårene under navlen hadde formert seg!! Særlig vises dette i et spesielt lys, grøss! Men godt å høre at det er en graviditetsgreie, begynte å bekymre meg for at det hadde vært slik tidligere. Noen som vet om disse går bort ved endt svangerskap? (håpe håpe)

Skrevet

Da skal du se min mage:) hehe... de er sorte og vises kjempe godt:/ hehe. uansett hvilket lys:) hehe...

Har iallefall lest her om noen andre som hadde dette problemet, og noen sa at de gikk bort etter fødselen og at en ikke burde fjerne de på noen måte. Det er iallefall det jeg satser på:)

Skrevet

Interessant! Jeg hadde aldri hoert teorien om aa vaere gravid med en gutt og oekt haarvekst, men kanskje det stemmer. Foerstemann var en gutt og da grodde ogsaa haaret vilt gitt. Blir spennende aa se om det er en gutt denne gangen og, haaret er i alle fall paa plass ;)

Etter forrige graviditet forsvant haaret like plutselig som det kom, saa haaper paa det samme denne gangen og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...