Gå til innhold

Hva hadde dere synes om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå på mandag reiser sambo på jobb i Ålesund, vi bor utenfor Oslo. Han blir borte i 5 dager, og jeg er da i uke 38.

Fra før har vi Lillegutt på 1,5 år.

Jeg har ikke sagt noe på det, men alliert meg med familie i nærheten tilfelle noe skal skje før tiden.

Hadde dere syntes dette var ok, eller ikke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i samme situasjon. litt kjiipt men må man jobbe så må man,,,,,

Skrevet

Ikkesant... Det er det jeg også tenker...

Og pengene trenger vi jo!

Skrevet

Hei. Tror jeg hadde vært litt bekymra for at fødselen skulle starte mens han var borte, men du kan jo fortsatt ha noen uker igjen.. Hadde ihvertfall avtalt med veninne evt.mor som kunne vært med på fødselen i tilfelle, og noen som kunne ta seg av Lillegutt:))

Skrevet

Jeg er førstegangs og hadde nok friket litt ut hvis mannen min ble borte så nærme termin.. heh.... men som semilie sier så må man jobbe så må man.... 5 dager går fort da.. bare håpe det ikke skjer noe før tiden ;o)

Skrevet

du kan jo ikke nekte han å dra på jobb akkurat da.. må man så må man.. går nok så fint, greit å ha sagt fra til noen andre i familien ja i tilfelle.. men det er jo over tre uker til babyen skal komme så det ordner seg nok.. Lykke til da :)

Skrevet

min mann blir borte på arbeid til 15 mai, og jeg har termin 17 mai. Han kommer hjem på første fly om noe skjer da selvsagt, men da rekker han mest sansynligvis ikke fødselen,

Men vi har da ikek råd å gå hjemme en måned før termin å vente på at ting kan skje heller da. Man kan jo gå 14 dager over tiden også. Det er leit om han ikke får bli med, men vi trenger pengene vi som alle andre. Vi får tenke som så" tenk på den gode tiden vi har etterpå da :-)

Skrevet

har d på samme måte jeg..sambo blir borte hele juni(jobber på sjøen)..har en liten en på 22 mnd så har nokk å henge fingrene i...men han må jo jobbe og jeg kan jo gå over tiden,så tar d som d kommer egentlig...

Skrevet

Godt å se at vi er flere i samme situajon!

Da jeg skulle ha lillegutt bodde sambo i Trondheim og jeg i Oslo, så jeg vet hvordan det er å ikke vite om han rekker fødselen. Nå tenker jeg at det egentlig er han det er værst for om han ikke rekker hjem... Jeg har en jobb å gjøre, og mamma som jeg har et supert forhold til er vikar-fødselshjelper. Dessuten har vi masse familie i gangavstand som han steppe opp på kort varsel for å passe Lillegutt.

Men jeg skulle jo selvfølgelig helst ønske at han var sammen med meg den siste tiden før fødselen... Men det blir det lite penger av, så da får det bare bli som det blir!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...