Gå til innhold

Hei - flere som er sykmeldt pga kynnere...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv i uke 25 og har termin 23 august, og har vært plaget med kynnere siden uke 14, er på vei med 3-mann. Frem til uke 20 gikk det greit, men etterhvert ble kynnerne oftere og mer slitsomme - og en gang gikk de over til veldig mensmurring fra rygg til mage og kom i tak slik at vi måtte kontakte fødeavdelingen. Har nå hatt 3 uker sykmelding 100% med ro og hvile, og vært på UL for heldigvis å konstatere at jeg ikke åpner meg pga de.Kynnerne går liksom fra mage til rygg, som gjør at jeg kjenner de veldig godt og blir sliten av de - gynekologen sa at de kunne arte seg veldig forskjellig. Ellers er jo formen veldig bra, føler meg opplagt og glad gravid :)

Hvordan er det med dere?Flere som har opplevd noe liknende? sykmeldt?Hvordan blir det med dere fremover i svangerskapet?

....må bare spørre for det er frustrerende til tider...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ganske kraftige kynnere fra uke 12 til 15, men så gikk de over.Kjener ikke noe til dem nå.

Skrevet

jeg ble sykmeldt pga kraftige kynnere.. men også pga kronisk søvn mangel.. minste mann har bare ikke behov for mye søvn,sukk.

Skrevet

e no sykemledt pga kynnere..vært det siden uke 27++,50% da,å 100% fra igår,ut mai... har sånn som deg,det går fra mage til rygg,og pga stressende og tung jobb så blei i sykemeldt...merke i e helt skutt etter ei vakt...

skal ha overskudd til andre hverdagslige ting å...

men ellers e formen veldig bra.ja veit det e frustrerende...

Skrevet

sykemeldt ut svangerskapet pga kynnere som påvirker livmortappen og bekkenløsning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...