*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 For nå er jeg også endelig HØYGRAVID 40 dager igjen, helt sprøtt!!!
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Jippi! Tror jeg skal endre mitt om et par dager også - for dat følger jeg etter. Hvordan er formen og forberedelsene? Her går det sent. Driver og selger leiligheten midt oppi dette, så fokuset er på styling og pakking istedenfor å vaske barnetøy og pakke bagen. Men jeg kjenner det klør i fingrene etter å komme igang snart. Formen min er litt skrall pga bekkenløsning, men om jeg er like heldig som sist så forsvinner det noen uker etter fødselen.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 Ja du har jo termin bare 2 dager etter meg du, så du er jo straks høygravid du å Formen er faktisk bra, har vært 100 % sykmeldt p.g.a bekkenløsning, men nå syns jeg jammen bekkenet har blitt bedre.. Og det er jo bare så utrolig godt! Så du driver å selger leilighet du da, da skjønner jeg at du har nok å henge fingrene i Jeg har vasket det meste av babytøyet og lagt det i skapet allerede, koselig å drive sånn å ordne. Bagen har jeg ikke pakket ennå, men har tenkt til å gjøre det om ikke alt for lenge..
Xenaen Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Velkommen etter -. som erfaren høygravid (haha, fem dager sida i dag) ønsker jeg deg velkommen i klubben!
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Vi kommer nok til å ´snakkes´ litt fremover vi da sikkert. Alltid spennende å være flere som venter i spenning sammen. Har en datter fra før og da jeg ventet og ventet og ventet (i 11 dager) på henne var det morsomt å ha noen å bimme litt med. Ha en fin dag!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2007 Ja vi gjør helt sikkert det Jeg må bimme hver dag, he he blir jo helt avhengig. Nå skal jeg sette meg ut i sola, ahh deilig med fint vær..
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2007 He he takk for det Xenaen
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 kommer snart etter jeg og, men er ikke sikker når??? min termin er om 42 dager, men ul er 53 dager er nesten mer sikker på min men hva tror dere?
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. mai 2007 Hmmm ikke godt å si, men du får bli med i "klubben høygravid" om 2 dager da veit du
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. mai 2007 Takk tosofo, godt å se deg på BIM igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå