Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Når fortalte eller skal dere fortelle at dere er gravide til besteforeldre - og til venner....? Har et vennepar som har prøvd lenge å bli gravid, og der vi har snakket mye sammen om det å bli gravid. Er så usikker på om jeg burde fortelle henne med en gang at jeg er gravid, eller om det bare gjør vondt verre? Forslag?
prøvekluten+3små Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 er du langt på vei da?hvertfall pass på så hun ikke blir den siste som får vite...eller får høre det rfa noen andre:o)da tror jeg det kan bli vanskeligere enn om du sier det til henne selv:o) fortell henne du:o) noen har bare mer flaks enn andre,og ikke noe du skal føle deg skyldbetynget for det:o)tipper hun vil glede seg med dere:o)
minnimommo Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 vi sleit i neste to år med å bli gravide med første mann, og det viste to venninner av meg, hun ene klarte å bli gravid to ganger på de to årene, og hun andre en gang, begge to sa de var veldig nervøse for å fortelle meg det, for de fikk nesten dårlig samvittighet, spesielt henne som ventet nr to etterhvert.. Men jeg hadde aldri problem med det, for ble jo kjempe glad på deres vegne, men klart jeg tenkte på det, i mine "mørke" stunder.. men bedre å få vite det raske enn å være den siste.. får vår del så ble vi gående gravide sammen tilslutt, hun ene fikk 3 mnd før meg og hun andre 3 uker før meg!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Det er faktisk litt viktig at hun kanskje blir blandt de første til å få vite det. Jeg har vært i samme situasjonen selv, og gruet til å fortelle. Likevel og ut av respekt for min vennine fortalte jeg det til henne ganske tidlig. Det tror jeg hun satte pris på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå