Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt skikkelige tak i hele natt..

Begynte når jeg la meg kl 10. Låg litt.. oppe å gikk litt.. var umulig å sove for det var dritvondt! Husker smertene fra forrige gang.

Kl 4 skulle jeg bare legge meg litt nedpå før jeg ringte føden..

Men da sovnet jeg, og vaknet nå kl 7... og alt er borte..:(

Er så kjipt når en føler at nå er det i gang... og så blir en bare lurt!!!

Lurer på hva det var i natt... må ha vært rier.. men kan det bare stoppe opp igjen ...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis har du hatt maserier, det er mye det samme som rier, men de fører ikke til noe særlig annet enn plagene.

Skrevet

Jeg vet hva du føler, jeg hadde det akkurat slik i forgårs natt..sov knapt ett par timer tror jeg. Men på morgenkvisten stoppet alt opp:-( Jeg har èn uke til termin..enn du? De smertene jeg hadde var faktisk identiske med førstefødte, og da gikk alt sin gang..

Skrevet

Samme her!!! For et par netter siden var jeg sikker på det satte igang. Kjente igjen smertene fra første gang jeg fødte. Belaget meg på å stå imot så godt jeg kunne og regnet med å måtte dra på sykehuset i løpet av natten/morningen... men så var alt plutselig borte. hrmf...

Har en sønn på 1,5 fra før. Kanskje dette er vanlig hos 2. og 3. gangs fødende? irriterende, for jeg var liksom så klar =) og alt det til ingen nytte...

Har 4 dager igjen til termin

Skrevet

2 uker til termin...

Smertene var idenstiske med førstefødte hos meg også.

Ble så suffet når jeg vaknet i dag..:(

Skrevet

Hadde sånn dagen før jenta mi ble født sist jeg:) Kanskje det skjer noe veldig snart?...;)

Skrevet

håper det er slik her også da, for slik natt har jeg også hatt.

jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre i natt da. for det ble liksom 4 minutter mellom ca og riene/kynnerne varte lengre og lengre. fra 50 sek til 1,5 minutter tils slutt. men følte de liksom ikke tok helt slik jeg trodde de skulle ta , så jeg la batteri til videokamera på lading å la meg og tenkte at jeg får iallefall ikke sove om det er riktig start. men våknet ofte av det tok hardt i, men sikkert ikke så ofte siden jeg sovnet til igjen og sitter her i dag.

men kansje det er starten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...