*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Testet nå.... og som rett før den blødningen jeg hadde, svaaaaak strek... Det er hvis jeg ser veldig godt etter i veldig godt lys og i "rett" vinkel.... Tror jeg bare har så lyst til å være gravid at det er derfor jeg ser den svake, svake tynne "pluss-streken".... får vel bare vente og se og heller teste igjen om en uke kanskje... eller bare kjøpe EL-tester.... Noen fler som har sett veldig hardt etter og bare sett en svaaaaaaaak strek som faktisk har vært gravide?
Embalasjen *påovertid* Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 jeg har og en sånn strek...blir gal, hvorfor kan den ikke bare være positiv :-p jeg mener jeg har hørt om enkelte jenter som hadde sånn skyggestrek og var gravide..sikkert bare for lite hCG i kroppen enda..
fremtidoghåp Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Ja, de strekene er IRRITERENDE!!!!!! Jeg har nemlig hatt begge deler: Svak skygestrek da jeg ble gravid med førstemann. Da trodde jeg ikke jeg var gravid siden streken var så svak. Og så kom den irriterende streken igjen nå i vår da jeg prøvde, men da var jeg IKKE gravid. Dvs det er mulig jeg hadde en "kjemisk graviditet", at egget er befruktet men ikke klarer å feste seg. Da får man gjerne en svak strek som ikke blir sterkere etter noen dager, og så begynner man å blø et par dager på overtid. Æsj....
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 hei hei.. jada jeg får prikker og streker på alle tester så jeg blir gal..he he men denne gangen var de kjempe utydlige, tok en fra morgen urinen i dag og der var det flatema et svakt kryss;-) så trur jeg er gravid denne gangen:-)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2007 Tja.... streken er omtrent som den var sist gang, men er nå blitt sterkere utover dagen. Selv om det jo ikke skal ha noe å si... Så er vel kanskje en sånn kjemisk graviditet dette da.... jeg er så sinnsjukt kvalm og... ja ja.... skal kjøpe EL-tester jeg, så får vi nå se......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå