Gå til innhold

fersk her inne


irsekk

Anbefalte innlegg

måtte bare teste dette ut da det er første gang jeg er inne på denne siden.Mange tanker som surrer rundt da jeg er så fryktelig spent på hvordan dette skal gå.Skal til lege for første gang i neste uke.Håper å komme i kontakt med andre som har termin rundt samme tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! så at du var 37,jeg er 33 og dette er 2 gang for meg(endte i MA i feb. første gang). jeg har termin 21.12. Når har du termin? jeg ar veldig få symptomer,har dårlig erfaring med det,hadde lite sist og det gikk galt. Da var jeg også kvalm og ømme bryster,nå har jeg vært kvalm av og til og ikke ømme bryster. Jeg er 7+1,sist døde det da jeg var 9+3,oppdaget ved tidlig UL i uke 12. Har bestemt meg for en tidlig UL denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Vi har termin på samme dag!

Trist å høre at det gikk galt sist.Frykten blir kanskje enda større når man mister.Prøver selv å ikke tenke på det...men tør heller ikke å slippe gleden 100% løs!

Føler av og til ulmende kvalme og er trøtt så ser på det som bare positivt!

Hvor bor du?Jeg bor i oslo /hønefoss og pendler litt mellom plassene.Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei Irsekk!

Jeg blir 36 til høsten, bor på Nordvestlandet og venter nr. 2 i begynnelsen av desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...