Gå til innhold

Til dere som gir brødskive.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags brød er best? Er så redd for at hun skal sette det i halsen? Noen som har noen negative erfaringer med dette?

 

skjærer dere bare brødet i små terninger med leverpostei på feks?

 

Hun er 7 mnd og får nå grøt til lunsj og kvelds og halvt middagsglass.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi jente var ca 7mnd da hun begynte med det.. ga henne leverpostei først men det var vist for tørt så hun klarte ikke å svelde for det ble bare klistra inne i munnen om du skjønner. Vi gikk over til prim å det fungerte mye bedre. Men jeg merka det at vi ikke kan gi brød som er korn i for hun svelger ikke kornene å da blir det så mye styr med det å fikle å fakle for å få dem ut. Kneip eller noe sånt, som ikke er store korn i går jo selvfølgeli. Skjær det i små biter du.. men ikke gi henne alle forran seg.. hehe det merka jeg at jeg ikke skulle for da satt hu bare å dytta så mye hun kunne inn i munnen for hun skjønte jo ikke at det skulle spises første gangene :)

Skrevet

Fruktpure som hun er vant til kan også funke bra som pålegg, så skjønner hun at det er mat på gang:)

Skrevet

Gir leverpostei på brødskiven, og det liker hun kjempegodt. Bruker skje til, og det funker bare bra:o)

Skrevet

På Mega (dersom du har dette i nærheten) så selger de et brød som heter Havrebrød. Med mye fiber, lite salt, rikt på b vitamin, rikt på jern og uten hele korn. Brødet er saftig og godt (holder seg lenge) og både jeg og den lille syntest brødet er kjempegodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...