sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Hva slags brød er best? Er så redd for at hun skal sette det i halsen? Noen som har noen negative erfaringer med dette? skjærer dere bare brødet i små terninger med leverpostei på feks? Hun er 7 mnd og får nå grøt til lunsj og kvelds og halvt middagsglass.
Jente89 ♥ Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Mi jente var ca 7mnd da hun begynte med det.. ga henne leverpostei først men det var vist for tørt så hun klarte ikke å svelde for det ble bare klistra inne i munnen om du skjønner. Vi gikk over til prim å det fungerte mye bedre. Men jeg merka det at vi ikke kan gi brød som er korn i for hun svelger ikke kornene å da blir det så mye styr med det å fikle å fakle for å få dem ut. Kneip eller noe sånt, som ikke er store korn i går jo selvfølgeli. Skjær det i små biter du.. men ikke gi henne alle forran seg.. hehe det merka jeg at jeg ikke skulle for da satt hu bare å dytta så mye hun kunne inn i munnen for hun skjønte jo ikke at det skulle spises første gangene
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Fruktpure som hun er vant til kan også funke bra som pålegg, så skjønner hun at det er mat på gang:)
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Gir leverpostei på brødskiven, og det liker hun kjempegodt. Bruker skje til, og det funker bare bra:o)
nati, knotten & lille karamell Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 På Mega (dersom du har dette i nærheten) så selger de et brød som heter Havrebrød. Med mye fiber, lite salt, rikt på b vitamin, rikt på jern og uten hele korn. Brødet er saftig og godt (holder seg lenge) og både jeg og den lille syntest brødet er kjempegodt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå