Gå til innhold

skuffet over forlovelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg forlovet meg i fjor sommer, men det hele var veldig uromantisk og forutsigbart.. der og da var jeg bare glad for at vi endelig ble forlovet, men nå i ettertid når vi begynner å snakke om bryllup, så merker jeg at jeg er veldig skuffet over at jeg ikke fikk noe frieri eller noe sånt i det hele tatt, det var bare inn i en gullsmedbutikk, plukk ut ringer, og så fikk jeg den når vi spiste lunsj, sånn værsågod her har du ringen du valgte... vet ikke helt hva jeg vil frem til men jeg føler meg liksom litt snytt for frieriet, det hører liksom med i hele den gifte seg biten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeelt enig. Samboeren min dro på egenhånd og kjøpte ring da, men den passet ikke og vi ville jo egentlig ha en hver. Så da gikk vi sammen og plukket ut ringer, bestemte gravering og dett var dett. Jeg blir også litt trist når jeg tenker på frieriet av min uromantiske mann. Han påsto han ikke visste at man skulle gå ned på kne og sånn, men man har da vel sett ørten filmer hvordan det skal gjøres...

Skrevet

Det skjønne jeg..Vi ble forlovet for 2år siden,på nyttårsaften.. etter en en meget forseg-gjort frokost som han hadde laget til oss og min datter..så falt han ned på kne og fridde..holdt den romantiske talen til meg men også sa noen ord til min datter..Også fikk jeg en stor bukett med 3 røde roser inni der!!! noen dager etterpå fikk vi ringene våre..!!

(ringene va itte blitt ferdige-ble forsinket)pytt pytt,tenkte jeg da..frieriet va slik jeg ville ha det!! så jeg er lei meg på dine vegner og skjønner du føler deg snytt..

Skrevet

Hmmm, kommer vel an på hva man har av forventninger, tror nok mange gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å ha bestemt seg for at det skal være på en bestemt måte. Da blir fallhøyden stor. Det viktigste er jo hva slags mann du får, han du skal dele livet med. Mannen min fridde ikke på noen storslagen måte i det hele tatt, og han er ikke typen til å komme hjem med blomster og konfekt hele tiden. Allikevel er han den mest romantiske mannen jeg kjenner i hele verden, og han overrasker meg stadig på andre måter. For meg er det myyyyyyye viktigere. Tror man får et lykkeligere liv ved å ha den tankegangen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...