PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Synes ikke d er lenge siden jeg lettet kunne flytte over her til andre trimester...Og nå har jeg bare i morgen igjen, så flytter jeg til tredje!! Hjelpes En periode synes jeg d gikk kjempesent her inne, men så bare forsvant tiden... Er deilig og da, enda en epoke straks overstått, har aldri vært så nærme målet som nå
Alba44 Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Ja, i morgen er den store dagen for hopping over til siste trimesteret for både deg og meg )) Gleder meg!!! Snart er vi i mål og vi har julibarna våre hos oss!!! Jippiiiiii :-D
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Ååå, dere er så heldig... synes tiden går kjempe treigt:( Men kanskje det går fortere etterhvert eller?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2007 Ja, Alba, d skal bli kjekt Blir spennende å se om julibarna våre bestemmer seg for å komme samtidig og Til deg Ung mamma: ja, tiden går heldigvis fortere etterhvert...var en periode jeg følte d gikk kjempetregt og at d ikke var noen fremgang, men så plutselig var våren her, jeg hadde under 100 dager igjen og skal flytte over til 3.tri i morgen...siste mnd har gått kjempekjapt altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå