Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 jenta får av og til en liten rift nederst i skjedeåpningen, og det er vondt når det vaskes på/ er borti.. maser om at jeg må smøre, men kan jo ikke smøre noe rett i "såret".. noen med erfaringer? hvorfor oppstår det slike rifter?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Så klart kan hun være litt hardhendt når hun utforsker seg selv, men.... Vet med meg selv at sånne rifter/sprekker i huden kan jeg få hvis jeg går med soppinfeksjon lenge og utfloden blir for sur for huden (bruker da canesten). Jeg er plaget med sånne rifter for øyeblikket og gynekologen min sa at det kan komme pga homoner ol siden jeg ammer og fikk en østrogenkrem til å smøre på hvis det ikke ble bedre når jeg var ferdig med å amme. MEN sånne plager burde ikke en liten jente ha så jeg hadde tatt henne med en tur til legen.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Pappen var med henne til legen, siden hun plutselig nektet å tisse, fordi "da kom det til å gjøre veldig ondt" sa hun.. hadde med urinprøve, men var ikke urinveisinfeksjon eller noe slikt. Fikk en krem til å smøre på den rifta.. får se.. hun er ikke den oppdagertypen, og har nok ikke undersøkt seg selv der nede, så det kommer nok ikke av det. Er akkurat som det er stram hud her, at det revner av og til. Skulle sitte skrevs over fanget mitt da jeg skulle ta tanntråd på henne, da klaget hun på vondt siden hun satt med sprikede bein... håper den kremen virker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå