Gå til innhold

NESEBLØDNING i snart 2 uker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer fortalte meg i stad at han ofte har hatt neseblødning siste to ukene..han kan våkne om morgenen og kjenne at han er tett, og blåser ut masse klumpete blod.. blør også når han er ute og sykler..kjenner at det tetter seg og vanskelig å puste m nesen..og når han blåser ut, er det bare blod..

Leste litt om neseblødning på nettet istad og leser om at ulike årsaker til dette..kreft i nesen, bihulene, lymfekreft ++ blir helt kvalm jeg..noen som vet noe om dette?? han føler seg i fin form..ingen andre symptomer..(la d inn her for å være anonym)..jeg hører til her da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ei lærerinne en gang som var plaget av neseblødninger. Legene brukte lang tid på å finne årsaken, men hun fikk en alvorlig diagnose husker jeg.

Huff, ønsker dere lykke =)

Skrevet

Stårnpå nettet at neseblødning i 2-3 uker kan være ufarlig også da, for man blør lettere når man først har blødd en gang.. var hun dårlig ellers da?

Skrevet

Behøver ikke være noe alvorligt.. jeg har selv opplevd å blø neseblod mangen dager i strekk.. (med opphold innimellom selvfølgelig:-) d kan være bihulebetendelse.. for lite søvn og/ellre stress kan også føre til at man blør i nesen.. jeg har vert veldig mye plaget med tett nese og bihulebetendelse opp gjennom årene.. og jeg kjenner igjen symptomene med tett nese og å snyte ut blod..

Tror ikke du skal bekymre deg, men få han til en lege visst d ikke gir seg..så slipper du/dere å tenke på d!!

Skrevet

Glemte å si at når jeg har hatt bihulebetendelse har formen vert helt fin ellers.. har ikke hatt feber eller no.

Skrevet

Han burde jo få sjekket det ut, men det trenger ikke være alvorlig i det hele tatt. Hadde neseblødning veldig ofte en periode, det viste seg at det bare var en blodåre som lå for langt ut i huden/slimhinnen. De brant den bort (helt uproblematisk), og det var det:-)

Skrevet

TAKK for svar alle sammen! pappa hadde visst samme problemet, og han måtte brenne litt oppi nesa. Ja, skal be han gå til legen, kan være høyt BT også.. man tror jo alltid det verste, men er nok bare noe uskyldig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...