Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal prøve å forklare problemet mitt....

etter ankeloperasjoner,så har senene trøbbla.di kommer vel i klem under fotsålen.får strekk og kuler.men også plaga med at di gjør så tærne bretter seg under foten.altså lever sitt eget vonde liv.i hele dag har jeg mer eller mindre sittet stille.for jeg har fryktelig vondt.nytter ikke å strekke ut fotsålen,ikke bevegelser heller.fins det kjærringråd mot dette tro?? alt kan og vil prøves.har tatt det opp med han som oppererte,og det kan gå mot opperasjon,men bare når plagene var veldig ille.hmprh,skulle sett meg nå.....

bare den siste uka har jeg fått dette flere ganger daglig.

håper en eller annen av dere har noe lurt på lur til meg.for her er det snart konfirmasjon !!! kan jo ikke hompe etter gulvet da,eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd fra kjærring til kjærring: KOM DEG TIL LEGEN!!!!!!!!!!!!!

God bedringsklem, håper det går bra med deg klem:)))

Skrevet

Høres ikke noe godt ut det nei!

Jeg aner ikke om Magnesium kan funke på dette, men det er supert mot urolige ben da det virker inn på hele nervesystemet og hjertet. Mulig det kan ha en viss effekt da systemet ditt blir roet ned, men som sagt, I don`t know! Men det skader ikke å prøve da, jeg har brukt magnesium i mange år for div og har veldig god effekt. Jeg har også til tider vært plaget med føtter/tær som krøller seg i krampe og det er jeg helt kvitt:-) Lurt å ta på kvelden, da du også blir trøtt av det:-)

Skrevet

prøvde magnesium da jeg gikk gravid.hjalp ikke meg nei.spiste banan i tillegg,prøvd ulltråd....nix...får vel bare tussle/hompe til legen å kreve eu sjekk igjen ;o)

er vondt ja.å forferdelig plagsomt.vet sviigermor tar kinin for kramper.det har jeg ikke prøvd da....

Skrevet

KOM DEG TIL LEGEN VENNEN :0) Det er mitt råd igjen å igjen å igjen...Skal mase slik at du til slutt går...

God bedring foressten...Men som sagt ring legen i morgen!

Skrevet

lege? nei...skrev det over her.for lettvint,hehe

bare mas du.har god trening med masete unger og lukking av ører.... ;o) "rekker tunge"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...