Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har ikke vært spesielt lettskremt før, men de siste par ukene har han plutselig begynt å bli veldig skremt av noen lyder. Lydene han er redd for er for eksempel andre barn som hyler/gråter, sirener og lignende. Hver gang han hører en slik lyd begynner han å gråte og det tar ganske lang tid å roe ham ned igjen. Noen andre som har opplevd noe lignende hos sine barn? Er det bare en fase som han vil komme igjennom av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bibben her på nesten 10 mnd har også akkurat begynt å skvette av lyder, alt fra hundebjeff til en vifte som durer. Av erfaring med de to store barna så vet jeg at dette varer en liten periode, de har nettopp begynt å legge merke til alt mulig og reagerer på ting på en ny måte. Men det er ikke kjekt at de blir så redd for helt ufarlige ting... Får helt vondt av han når han hylgråter og er oppriktig redd.

Skrevet

Dere med juli-barn er hjertlig velkommen inn på juli-klubben sitt fine forum. Besøk oss gjerne på julibaby.informe.com :o)

De fleste som var inne på juli-klubben her har flyttet seg over dit! Velkommen! :o)

Skrevet

Ok, godt å høre at det sannsynligvis vil gå over av seg selv etter hvert da! =) Og -carina-, takk for invitasjonen! Er allerede registrert på det andre forumet, har bare ikke hatt tid til å finne ut hvordan det funker edna, men jeg lover å komme sterkere tilbake ;-)

Skrevet

Når du sier det så kommer jeg jo på det... Har jo sett nicket ditt der! :o)

Det var litt vanskelig i starten, men er egentlig mye koseligere enn her for vi kan vise frem bilder og sånt... Brukte vel en dag eller to på å venne oss til det... Nå er vi like avhengig av det som vi var av juli-klubben! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...