♥ McQueen♥ Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Noen andre som er plaget med å få mørkere områder i ansiktet nå når solen er kommet frem?? prøvd å smøre meg med solkrem uten at jeg synes det har hjulpet... Noen tips??
panda79 Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har pigmentflekker i ansiktet jeg også. Tom. på øreflippene..... Ser ut som jeg har bart også, skikkelig stilig :-) Tror ikke man får gjort noe med det.
♥ McQueen♥ Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har også fått på overleppa... Er dette noe du har fått i forbindelse med graviditeten også?? Vet du om det forsvinner etter fødselen igjen???
panda79 Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Har blitt veldig tydelig nå i graviditeten. Mamma hadde visst også det når hun gikk med meg. Forsvinner nok igjen etter fødsel, men er ikke helt sikker...
meieriet Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Det forsvinner. Heldigvis! Jeg hadde det sist jeg var gravid, men faktisk enda mer for noen år siden da jeg brukte p-piller. Mange får det også i overgangsalder og i andre hormonelle faser i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå