Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emil har de to siste dagene grått mye mer enn før, og sikler som bare det! Så jeg tenkte jeg skulle bare se i munnen hans for sikkerhets skyld... Og jeg synes jeg så en antydning til ei tann!

Det må jo være veldig tidlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammel er han? vi så antyding til første tann på jenta da hu var fire mnd. det kom da hu var 9 mnd. og har bare di to og blir ett til lørdag. hu sikklet og skrek i lange tider. så ga det seg og plutselig tilbake. nå ser jeg 6 tenner oppe. det har jeg gjort i to uker men di kommer ikke ordentlig ut ennå. hehe. men hvem hvet. noen får tenner da di er 3 4 mnd.

Skrevet

litt tidlig det ja. men kan jo hende.

Skrevet

Babyer kan tilogmed bli født med tenner.. Så sikkert fullt mulig!

Skrevet

Ja, æ va no en av dæm som blei født me to tenner nede. :) Trakk den første tanna mi da æ va 6 uker, pga at æ beit mæ sjøl i tunga når æ sku spise.

Skrevet

Æææææ var det vondt å trekke??

Hehe akkurat som du husker det.. Men mamma'n din har vel fortalt om det kanskje? Kan ikke være lett å trekke tann på en baby på 6 uker..

Skrevet

1 av 1000 blir født med 1-2 tenner og 1 av 1000 får de første tennene når de er 1 år. dette leste jeg faktisk i dag, så det er ikkje umulig.

Skrevet

Hadde visst vært ondt ja, og den stakkars tannelgen som måtte gjøre det hadde det nok heller ikke godt :)

Æ blødde sånn i munn etterpå at dæm måtte sitte å holde sånne små ob i munn på mæ for å prøve å suge det bort..

Men den tanna har æ enda. Bittelita, og gul :)

Skrevet

Dakar deg :(

Men du overlevde tydeligvis :) Hehe

Morsomt å ha tanna da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...