Gjest Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Emil har de to siste dagene grått mye mer enn før, og sikler som bare det! Så jeg tenkte jeg skulle bare se i munnen hans for sikkerhets skyld... Og jeg synes jeg så en antydning til ei tann! Det må jo være veldig tidlig???
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 hvor gammel er han? vi så antyding til første tann på jenta da hu var fire mnd. det kom da hu var 9 mnd. og har bare di to og blir ett til lørdag. hu sikklet og skrek i lange tider. så ga det seg og plutselig tilbake. nå ser jeg 6 tenner oppe. det har jeg gjort i to uker men di kommer ikke ordentlig ut ennå. hehe. men hvem hvet. noen får tenner da di er 3 4 mnd.
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 litt tidlig det ja. men kan jo hende.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Babyer kan tilogmed bli født med tenner.. Så sikkert fullt mulig!
fiona71*2pp Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Ja, æ va no en av dæm som blei født me to tenner nede. Trakk den første tanna mi da æ va 6 uker, pga at æ beit mæ sjøl i tunga når æ sku spise.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Æææææ var det vondt å trekke?? Hehe akkurat som du husker det.. Men mamma'n din har vel fortalt om det kanskje? Kan ikke være lett å trekke tann på en baby på 6 uker..
veronica t Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 1 av 1000 blir født med 1-2 tenner og 1 av 1000 får de første tennene når de er 1 år. dette leste jeg faktisk i dag, så det er ikkje umulig.
fiona71*2pp Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Hadde visst vært ondt ja, og den stakkars tannelgen som måtte gjøre det hadde det nok heller ikke godt Æ blødde sånn i munn etterpå at dæm måtte sitte å holde sånne små ob i munn på mæ for å prøve å suge det bort.. Men den tanna har æ enda. Bittelita, og gul
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 Dakar deg Men du overlevde tydeligvis Hehe Morsomt å ha tanna da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå