Gå til innhold

En unge som drikker så mye..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn som straks fyller 3år.. Han drikker noe vannvittig mye.. Har hørt at dette kan ha noe m sukkersyke å gjøre?? Noen m erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en nevø med sukkersyke og det at han drakk mye var en av grunnene til at det ble undersøkt nærmere. De blir ofte litt trettere også. Jeg synes du skal ta deg en tur til legen og undersøke det om du er bekymret. Ikke sikker det er noe annet enn at han er en tørst gutt :)

Lykke til

Skrevet

Ikke erfaring, men jeg har også hørt at de som har sukkersyke drikker MASSE. Det er som regel første tegn på det.

Nabogutt her (som jeg passer av og til) drikker også veeeeeldig mye. Har er ALLTID tørst og tømmer koppen på 'no time' og vil alltid ha 'mer mer mer'. Han er like gammel som min gutt, men jeg ser stor forskjell. Min gutt er glad i drikke, drikker nok og bra, men det er ingenting i forhold til nabogutten. Når han drikker, så høres han veldig tørst ut og, hiver det ner og vil ha ny kopp.

Jeg har nevnt dette for naboen og sagt at det kan være lurt å sjekke, men hun synes det er helt normalt 'han er bare tørst', så jeg har ikke diskutert noe mer m henne, det er jo tross alt ikke mitt barn og jeg burde ikke mase på dem.

Men hvis jeg var deg ville jeg fått sjekka for sikkerhets skyld. Han kan bare være en gutt som elsker drikke, men siden det kan være tegn på sukkersyke ville jeg heller fått det sjekket en gang for mye enn en gang for lite!

ps: når venter du nr2?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...