panda79 Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har termin 3.juni og har est ut de siste ukene. Veier nå 91 kg og det meste er bare vann.... Har ben som t ømmerstokker og hendene mine fungerer ikke og har ikke følelse i fingrene. Blir fulgt opp hver uke, men jeg kommer til å gå på veggen hvis jeg må gå lenge over termin.. Noen andre???
--nr 2 i mai-- Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Jepp, kjenner til de tømmerstokkene ja... Beina ser ikke ut om kvelden... Har termin en uke før deg, men håper ikke jeg går så mye over jeg heller... Kjennes ut som jeg går på luftputer...
panda79 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2007 Hjelper ikke akkkurat at babyen er ganske stor. Hun veier allerede 3100g. Var på UL på mandag pga en liten blødning og da målte de henne i alle retninger. Iflg målingene er jeg alt fra 36+6 til 38+3, men det stemmer jo ikke med terminen......
♥ McQueen♥ Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har begynt å få litt vann i kroppen, men det forsvinner heldigvis like fort som det kommer avogtil... Prøver å holde meg unna salt mat, og bruker Seltin i stedet for salt, men nå i varmen er det vel ikke lett å unngå litt ødem...
laban80_lilleguttogentilpåslep Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Pass på å drikk mye vann også jenter, det hjelper. Gjerne ti glass eller flere:)
77modell Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Ja jeg har det som deg! Termin 21.6 å ser nesten svart på å gå 7uker til. Eneste skoa jeg får på er crocs. Ser ut som låra går rett i skoa.........Fingrene går ikke an å bøye skikkelig, å de sover hele tiden. Om morgonen ser trynet ut som det er dubbelt så stort som det skal være...............leppene ser ut som de er fylt med silikon!! Jeg bruker støttestrømper (hjelper litt), drikker mye vann, det med salt mat reagerer jeg ikke noe på. Jeg ser sammeleis ut uansett hva jeg spiser.
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Ja, slik har jeg det også, vier 93 kg nå og det meste er nok vann og babyrelatert... Har termin 10 juni. Har hatt det slik i alle tre svangerskapene egentlig, men første var verst, da gikk jeg opp 5 kg i uken de siste ukene...jippi.... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå