Gå til innhold

lure tips for å få i poden vann?


Røverunge

Anbefalte innlegg

Skulle så gjerne ha fått i minsten litt mer veske... Vil nesten ikke ha noe melk mer (120 ml x 3 om dagen) og vann er ikke poppis. Vil jo ikke begynne og gi han saft allerede... Noen råd for å bli flink til å drikke vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen morsomme kopper???

Hos oss er det veldig populært med vannflasker som har sportstut (imsdal og slikt), blir en del gris. Men han drikker vann i hvertfall da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikke av samme glass som dere voksne?

Du kan jo gi litt uttynnet saft, og så tynne ut og tynne ut til det bare er vann igjen...

 

Ellers er du hjertlig velkommen inn på de nye sidene som alle juli-mammaene er på. Har dannet nytt forum siden det var så mye tull med DIB... Kom inn og besøk oss på julibaby.informe.com da vel!! Velkommen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går drakk min pode rent vann for første gang. Har bare lekt med det før. Jeg har prøvd saft, varmt vann, kaldt, lunkent, flaske, tutekopp, kopp og glass. Vår vannflaske..... Ingenting har hjulpet. Det eneste han har drukket litt av er sukkervann. På helsestasjonen tidligere fikk jeg beskjed om å ikke stresse med det. Bare tilby hver dag. Men nå når varmen har kommet, så er han mer tørst. Min vil heller ikke ha mme så mye. Så nå har hs sagt at jeg burde tynne ut mme og gi siden han drikker så lite. Det gjør jeg. Så har jeg også brukt tynt sukkervann og minket sukkeret for hver dag. Og i går var det rent vann. Jippi,endelig. Og det i flaske.... Håper det ikke bare var i går da hehe

 

Men, kom inn på den andre siden vår. Der har vi det kjempekoselig. Carina skrev adressen dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi begynte å drikke mye mer vann når hun lærte seg å holde tutkoppen selv. Før det drakk hun nesten ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...