Gå til innhold

Engstelig engstelig engstelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg hos legen for å ta ny prøve for å sjekke nivået av streptokokk B. Et par timer etter jeg hadde vært der ble jeg våt i trusa - ikke hele bredden, men det var nok til at det ble vått igjennon til buksa. Mistet i fjor i uke 18 pga vannavgang grunnet streptokokk B infeksjon - men det var jo en vanlig flomme flomme vann da...

Nå sitter jeg her og har det veldig lite godt - tenker og tenker... Men hva kan man gjøre. Noen andre som har hatt slik tynn utflod?

En forklaring kan jo være at hun undersøkte jo og tok prøver via skjeden - så det ble vel sikkert brukt slik gele...

Noen som vil mene noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg går med truseinnlegg hele tiden for jeg føler jeg blir bløt i trusa viss ikke for jeg har såpass mye utflod nå..

Du trenger nokk ikke engste deg,er nokk bare utflod,det er jo helt normaltMen ring legen imårå å spør,si du er engstelig.

Lykke til,det går nokk bra:)

Skrevet

takk takk - skal nok gjøre det

Skrevet

Forrige mandag stod jeg opp da var det to flekker po pysjen. Jeg trodde det var fostervann men det luktet stramt. Spurte legen om det og siden jeg hadde litt blødninger dagen etter, men legen sa at det fostervannet lukter ikke og er helt blankt og flytende.

Jeg går med truseinnlegge hele dagen siden jeg har mye tynn/flytende utflod.

Men hvis du er veldig bekymret så er det bedre å ta kontakt med legen en gang for mye enn en gang for lite

Lykke til

Skrevet

Takk takk - har snakket med legekontoret idag og de mener det er den geleèn de bruker ved GU som er årsaken. Var bare en gang i går, og ikke noe etter det. Er litt mer avslappet nå - men det tar virkelig på å kjenne på slikt... I tillegg har jeg fått en betennelse på det ene øyet - så formen er virkelig topp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...