Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Jeg blør veldig mye, får ekstremt mye kviser og hodepine når jeg har mensen. Ser for meg at det ikke er så lett å skifte tampong etter tampong i en stor hvit brudekjole med slep. Hmmm...What to do? Vil helst ikke utsette mensen med sånne piller i 1 måned heller, for planlegger å bli gravid rett etter bryllupet, og er redd de kan forstyrre, eller gi meg mer kviser eller noe
bamsenora Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Akkurat som om jeg skulle ha skrevet dette selv. Jeg blør også veldig mye. Men jeg har nettopp begynt på cerazett ettersom jeg ammer, og har begynt å få blødninger, men må bare prøve en stund for å se om jeg blir bedre. Jeg har lyst til å ta denne tabletten for å utsette men vet ikke om det er mulig når jeg går på cerazet. Vinner ikke å prøve det så mye heller ettersom bryllups dagen kommer raskt. Du får høre hvordan den virker på befruktning, for det er ikke så veldig morsomt å ha dette å tenke på denne dagen!!!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Jeg ville garantert fått sånne piller for å utsette det litt. Du trenger ikke å utsette i en mnd, kun en uke eller to f.eks. Jeg har gjort det før. Kjedelig hvis huden blir "stresset" og du ikke føler deg vel....
brooklyn Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 å planlegge en gravidtet rett etter bryllupet er ikke bare bare, og sjansen for at det skal funke på første forsøk er ikke alltid den største. Om du bekymrer deg for store blødninger og kviser og for å føle deg ubekvem den dagen du faktisk gifter deg, ja da hadde jeg jaggu meg utsatt mensen. virkelig.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 ossen piller er dette? må man til lege for å få resept? vil ikke ha mensen den dagen=)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Få primolut av legen hvis du ikke går på p-pillen. Den utsetter mensen max 14 dager, å du begynner 3 dager før ventet mens. Å da er det jo bare å "fikse" det måneden før eller to. Mensen min kom som normalt etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå