Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Tittet på noen amme bh`er fra Triumph her om dagen og syntes liksom ikke at de så så veldig annerledes ut enn vanlige bh`er..er det bare jeg som ikke har skjønt dette med amme bh`er eller er Triumph sine kanskje ikke noe bra????
Gjest MMJ Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Ja, de er fantastiske!! Kunne ikke levd uten dem da jeg ammet i begynnelsen og hadde MASSE melk Det var lett og amme med dem og de var myke Men de holdt på ikke så veldig på puppene som de push-up da, men de spilene kan hindre melkeproduksjonen da, så...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Forskjellen er vel at de har en hempe som kan hektes av som gjør at du slipper å dra opp bh'en. Jeg har kjøpt vanlig Sloggi-sportsbh til 99 kr. Billig moro,og så slipper jeg å kave med den hempa..
Nå blir det to :-) Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Etter min mening må du ha det, ja. Anbefaler deg å kjøpe de som festes med en "krok" (test ut om du klarer å hekte den på med en hånd), det er skikkelig "knot" å måtte bruke begge hender for å feste BH'en.
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 også er det vell lettere å få ut puppen med ammebher...
Fire småtroll Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Du må på ingen måte ha ammebh, men jeg synes det forenkler ammingen veldig. Forskjellen fra en vanlig bh er jo at du kan åpne den med en liten spenne på toppen av cupen, så du slipper å vrenge å vir på hele bhen for å få ut den ene puppen..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Brukte AmmeBH fra H&M. Kosta 100 kr. Jeg lå med dem om natta til og med. Så JA du bør bruke BH, hvis ikke lekker du noe helt forferdelig! Sånn er det bare ;-)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 Som svar på sp.målet i overskrifta Nei,du må ikke ha ammebh.. Jeg syns det er stress med den hempa. Sportsbh uten cup som du "drar opp" framme duger like bra
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. mai 2007 Takker for alle svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå