Gå til innhold

Hvor lange er kjønnsleppene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt seriøst spørsmål...

Jeg sliter veldig med lange kjønnslepper...

Syntes det er grusomt å gå til gyn.

Føler meg ikke n gang helt konfortabel sammen med mannen min en gang pga dette.

Vil helst ha sex med lyset av.

Tror de er nesten 2 cm.

De indre kjønnsleppene altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er sikkert lengre enn dine... Syns det er skjemmende og fint lite sexy... Noe å gjøre med det??

Skrevet

Jeg har også store kjønnslepper, tror nok ikke det er helt uvanlig. Har aldri vært så veldig fornøyd med det, men jeg tror kanskje at man som jente synes det er stygt og usexy mens gutter ikke nødvendigvis ser på det på samme måten. Den forrige kjæresten min sa faktisk helt uoppfordret at han syntes det var opphissende. Vet ikke om jeg kan tro på det men :-)

Skrevet

har det sånn jeg og... spurte en lege om det gikk ann å gjøre noe... han sa det ble en skjønns oprasjon... som f.eks å fikse på nesen... og at det er ikke noe unormalt at de er så lange...

Skrevet

Kjenner til problemet. Og jeg har faktisk en som er lenger enn den andre!

Skrevet

Jeg tror det er veldig vanlig. jeg har fått større nå i svangerskapet oxo! å det er ikke bare de indre. men oxo de ytre.

Det er ikke pent men mannenmin har ikke lakt så stor merke til det! =O)

Skrevet

Jeg plagdes med at de kom i klem i trusekanten når jeg syklet o.l. Fikk gratis operasjon på sykehuset og de fjernet det som hang ned. Jeg er superfornøyd! Det er ikke fint i det hele tatt med skrukkete filler som bare henger og slenger. Hehe.. :P Det er hjelp å få for dette. :) Bare snakk med legen din om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...