Gå til innhold

Noen som kan svare??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå får jenta mi 5 1/2 mnd 4 mnd grøt.

1. Når denne pakken er tom ville dere prøvd 6 mnd grøt?

2. Når ville dere gidd et måltid til med grøt og evt middag?

3 Begynte dere med 4 el 6 mnd middags glass?

4 Og bare noen skjeer første gangen?

Håper noen kan svare hva de har gjort og hvor tid. Takk for alle svar! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde begynt med 6mnd grøt

Ikke stress med mer mat, om du ser hun må ha påfyll av mm oftere og oftere, kan du vel gi litt mer grøt, men jeg hadde ikke gidda stresse med det. Du merker det når hun virker sulten med stadig kortere intervaller

hadde starta med 4 mnd glass først, bare fordi de er milde i smaken og helt klumpefrie.

Kun 1 ts eller 2 den første gangen. Jeg kokte potet som jeg moste med en gaffel og litt mm og gav ham. Gjorde dette noen kvelder, og så blanda jeg litt kokt gulerot med poteten, og mosa dette sammen, og gav 1 ts el 2 med dette.

Lykke til!

Skrevet

Begynte med grøt da ho va litt over 4 mnd,nu e ho 6 1/2 mnd og har i dag gått over tel 6 mnd grøten!

Etter ca 2 uke med grøt begynte æ å gi det til formiddagsmat og kvelds.

Middag prøvde æ første gang i dag,varma opp 2 teskjeer,men ho satt å rista på hodet,nei nei nei liksom he he he.Umulig å få i ho med andre ord. Uansett kor gamel de e når du bynn med middag,bynn alltid me 4 mnd glassene.Det er hvertfall det helsesøsteren sa tel mæ både med nr 1 og nu me nr 2.

Lykke til.

Husk det finnes MANGE typa grøt i 6 mnd "klassen",kanskje du må prøv dæ litt frem.Vår lika f.eks ikkje at det e frukt i...trudde jo det skulle bli en slager men neida :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...